يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 54533
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ تنيس استان قم خبر داد

تنيسور ملي‌پوش قم در صدر برترين‌هاي ايران

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ تنيس استان قم گفت: اميرحسين بادي تنيسور جوان و ملي‌پوش قم در صدر رنكينگ برترين‌ تنيسورهاي ايران قرار گرفت.
تنيسور ملي‌پوش قم در صدر برترين‌هاي ايران

به گزارش قم نیوز سیدمقتدا خاتمی در قم، اظهار کرد: برترین‌های تمام رده‌های سنی تنیس ایران با اعلام رنکینگ تنیس کشور از سوی فدراسیون در حالی معرفی شدند که امیرحسین بادی چهره شاخص و ستاره تنیس قم در صدر برترین‌های مردان قرار دارد.
در جدول رنکینگ مسابقات گروه سنی آزاد تنیس آقایان ایران تا پایان مسابقات نیم‌فصل نخست لیگ برتر سال 96 ایران، امیرحسین بادی از استان قم با کسب 2903 امتیاز در صدر ایستاده و حمیدرضا نداف از اصفهان با کسب 2750 امتیاز در مکان دوم جای دارد، ضمن اینکه دیگر رقیب وی یعنی حسام یزدی از تهران با 2550 امتیاز سوم است.
رتبه نخست رنکینگ برترین‌های تنیس ایران از بین 558 تنیسور نصیب امیرحسین بادی شده است، در حالی که بادی نخستین تنیسور قم است که موفق به کسب سهمیه حضور در تیم ملی بزرگسالان ایران شده و حضور در مسابقات جام دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه را تجربه کرده است.
بادی از زمستان سال 1395 به واسطه درخشش در رقابت‌های مختلف داخلی و اثبات نبوغ و توانایی‌های فنی و تکنیکی خود از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی تنیس بزرگسالان ایران دعوت شد و در ترکیب تیم ملی کشورمان بازی در مقابل تیم مدعی پاکستان را تجربه کرده است.
رتبه نخست رنکینگ برترین‌های تنیس رده سنی بزرگسالان ایران در حالی نصیب تنیسور ملی‌پوش استان قم شده است که بادی در مسابقات فصل 1396 لیگ برتر تنیس ایران عضو نماینده آبادان بود و در ترکیب این تیم برابر رقبای حاضر در این فصل از جمله تیم آریا گرانول قم به میدان رفت.
دیدارهای نیم‌فصل چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس مردان ایران جام خلیج‌فارس با حضور هفت تیم در باشگاه تنیس استقلال  تهران برگزار شد و تیم جراحی مادر آبادان با درخشش امیرحسین بادی ملی‌پوش تنیس قم بعد از تیم‌های کرمان‌موتور، لمیز کافی و بانک حکمت ایرانیان در مکان چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjtiei.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما