يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 54557
منبع : خبرگزاری فارس
مدير کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

توسعه زمين‌هاي روباز و سرپوشيده تنيس در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدير کل ورزش و جوانان استان قم از پشتیبانی این اداره کل برای توسعه زمین‌های روباز و سرپوشیده به منظور توسعه تنیس در قم خبر داد.
توسعه زمين‌هاي روباز و سرپوشيده تنيس در قم

به گزارش قم نیوز حسن عابدی که امروز به عنوان نایب‌رئیس مجمع در انتخابات هیأت‌ تنیس استان قم به میزبانی سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم حضور یافته بود، در حضور اعضای مجمع راجع به تنیس قم اظهار کرد: در سال‌های گذشته در تنیس قم کارهای زیربنای مطلوبی صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: بر همین اساس درصدد هستیم با کمک و پشتیبانی رئیس فدراسیون تنیس کشورمان و کادر اجرایی جدید هیأت‌ تنیس استان قم، تعداد زمین‌های روباز این رشته افزایش یافته و زمین‌ سرپوشیده تنیس در قم راه‌اندازی کنیم زیرا این رشته استعدادهای بسیار خوبی دارد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: با وجود اینکه جمعیت اندکی در تنیس قم شاهد هستیم و این رشته ورزشکاران سازمان یافته کمی دارد اما سهمیه حضور ورزشکاران قم در تیم‌های ملی این رشته شرایط خوبی دارد که این جای تقدیر و تشکر از تمام زحمتکشان در این عرصه را دارد.
وی عنوان کرد:‌ امیدواریم با حضور کادر اجرایی جدید و پیگیری‌ها، اهتمام و کارهای خوبی که در هیأت‌ تنیس استان قم صورت می‌گیرد، از یک سو شاهد افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته در این رشته ورزشی باشیم و از سوی دیگر توسعه و گسترش تعداد ورزشکاران قم در تیم‌های رده‌های مختلف سنی تنیس ایران را نظاره کنیم.
عابدی ابراز کرد:‌ در طول سال‌های گذشته در تنیس قم کارهای زیربنای چندان مطلوبی صورت نگرفته است اما در صدد هستیم با کمک‌ها و پشتیبانی رئیس فدراسیون تنیس و همت و تلاش کادر اجرایی جدید هیات، تعداد زمین‌های روباز را افزایش داده و در کنار آن زمین سرپوشیده تنیس نیز راه‌اندازی کنیم.
وی با بیان اینکه در تلاش هستیم که شرایط کمی و کیفی بهتری را برای زمین تنیس فعال در مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم قم در منطقه پردیسان را ایجاد کنیم، اظهار کرد: حضور تنیس قم در لیگ برتر، درخشش در مسابقات قهرمانی کشور و سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه از نقاط قوت این رشته ورزشی است که قطعا انتظار داریم تداوم یابد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcfetdt.w6djtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما