يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 54574
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم خبر داد

قدردانی فدراسیون از هیأت‌ تکواندو قم به پاس فعالیت‌های چشمگیر

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم گفت: فدراسیون تکواندو از هیأت‌ قم به پاس فعالیت‌های چشمگیر در توسعه این رشته ورزشی تقدیر کرد.
قدردانی فدراسیون از هیأت‌ تکواندو قم به پاس فعالیت‌های چشمگیر
قدردانی فدراسیون از هیأت‌ تکواندو قم به پاس فعالیت‌های چشمگیر
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی امروز اظهار کرد: اهداء لوح تقدیر فدراسیون تکواندو به هیأت‌ تکواندو استان قم به پاس فعالیت‌های چشمگیر، منسجم و هدفمند در سال 1395 و صعود 9 پله‌ای در بین هیات‌های سراسر کشور انجام گرفت.

وی با تبریک کسب این موفقیت به خانواده بزرگ تکواندو قم و جامعه ورزش این استان، سپس به برنامه‌های پیش‌روی تکواندو قم اشاره و ابراز کرد: مریم یقینی، کبری سخایی‌وطن، طاهره صفدری‌نیکو و مرضیه احمدی داوران تکواندو قم این هفته در رقابت‌های لیگ تکواندوی نوجوان دختر کشور در تهران قضاوت می‌کنند.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم اضافه کرد: همچنین در بخش آقایان محبوب نصیروند، محمدحسین ربانی و سیدعلی خیرخواه به نمایندگی از داوران موفق و شاخص تکواندو استان قم، این هفته در مسابقات لیگ‌های برتر و دسته اول پومسه مردان کشور به قضاوت پرداختند.

وی سپس به حضور تکواندوکاران قم در مسابقات قهرمانی کشور اشاره و عنوان کرد: پیکارهای تکواندو قهرمانی کشور با عنوان سفیر کره‌جنوبی روزهای پایانی هفته جاری به میزبانی هیأت‌ تکواندو استان اردبیل با حضور تکواندوکاران رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به انجام خواهد رسید.

جمشیدی بیان کرد: به همین منظور تیم تکواندو قم متشکل از 12 تکواندوکار، مربی و سرپرست عازم اردبیل می‌شود در تک تک اوزان به کسب مدال امیدوار است، در حالی که ما چهره‌های مستعد و آینده‌دار در کنار چند ملی‌پوش نظیر علی چهرقانی و محمد صفایی را در این تیم داریم.

وی خاطرنشان کرد: تکواندوکاران قم در ماه‌های اخیر حضور بسیار خوبی در اردوی تیم‌های ملی اعزامی به چند میدان مهم برون‌مرزی از جمله پیکارهای بین‌المللی در کشور قزاقستان، رقابت‌های تکواندو بازی‌های کشورهای اسلامی و همچنین مسابقات نیروهای مسلح و دانشجویان داشته‌اند و یقینا در مسابقات قهرمانی کشور که یک گام برای نزدیک شدن به اردوی جدید تیم ملی است عملکرد خوب خود را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdceen8n.jh8efi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما