يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 54583
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت دو و میدانی قم؛

۳ مدال دو و میدانی قم در روز نخست لیگ باشگاه‌های کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از کسب ۳ مدال دو و میدانی قم در روز نخست لیگ باشگاه‌های کشور خبر داد.
۳ مدال دو و میدانی قم در روز نخست لیگ باشگاه‌های کشور
۳ مدال دو و میدانی قم در روز نخست لیگ باشگاه‌های کشور
به گزارش قم نیوز علی رضایی اظهار داشت: روز نخست مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در تهران با کسب ۳ مدال از سوی دو و میدانی کاران قمی در ترکیب تیم‌های مختلف همراه بود و این مدال‌ها هنوز هم می‌تواند افزایش پیدا کند.

وی افزود: مسابقات لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور روز شنبه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب در شرق تهران برگزار شد و ۳ دو و میدانی کار قمی در مواد پرتاب وزنه، پرش سه گام و ۱۱۰ متر با مانع توانستند روی سو قرار بگیرند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: محمد حسین اسکندری پرتابگر قمی در ماده پرتاب وزنه دومین مرحله از لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم آسان پرداخت با پرتاب ۱۸ متر و ۴۱ سانتی متر به مقام سوم دست یافت.

رضایی بیان داشت: علی کشاورز دو و میدانی کار قمی در ماده ۱۱۰ متر با مانع این مسابقات در ترکیب تیم مقاومت با زمان ۱۵ ثانیه و ۵ صدم ثانیه صاحب عنوان سوم شد در حالی که این ورزشکار جوان چندی پیش در مسابقات لیگ امید و لیگ طلایی نیز درخشیده بود.

وی  عنوان کرد: میلاد دریساوی دو و میدانی کار قمی در ماده پرش سه گام دومین مرحله از لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در ترکیب ذوب آهن اصفهان با پرش ۱۶ متر و ۱۲ سانتی متر صاحب عنوان قهرمانی شد و این ورزشکار در پرش طول نیز مسابقه خواهد داد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: محمدرضا فریدی دو و میدانی کار جوان قمی نیز امروز در شرایطی در ۲۰۰ متر روی پیست می‌رود که پیش از این در لیگ طلایی دو و میدانی کشور با زمان ۲۲.۳۰ ثانیه و با ۲۸ صدم ثانیه فاصله نسبت به نفر سوم در جایگاه چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexn8n.jh8evi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما