دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 54615
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس انجمن صنفی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی استان قم مطرح کرد

اعلام زمان حرکت قطار قم - کربلا در ایام اربعین

قم نيوز : قم نيوز: رئیس انجمن صنفی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی استان قم گفت: برای حرکت قطار قم کربلا در روزهای 4، 6، 8، 10 و 12 آبان برنامه ریزی کردیم.
اعلام زمان حرکت قطار قم - کربلا در ایام اربعین
اعلام زمان حرکت قطار قم - کربلا در ایام اربعین
به گزارش قم نيوز سید مهدی حسینی ظهر امروز در جلسه راه اندازی خط ریلی قم -کربلا که در سالن جلسات دفتر معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری قم برگزار شد، با اشاره به فاصله بین مرز شلمچه و ایستگاه قطار بصره اظهار کرد: فاصله بین مرز شلمچه و ایستگاه قطار بصره حدود 37 کیلومتر است و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است تا برای انتقال زائرین در خاک عراق وجه اضافی دریافت نشود.

وی ادامه داد: قطار اتوبوسی برای مسیر قطار قم -کربلا در خاک عراق در نظر گرفته شده و ظرفیت این قطار بین 360 تا 750 نفر است، در مورد قیمت این قطار نیز مذاکراتی داشتیم.

رئیس انجمن صنفی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی استان قم افزود: تمهیداتی در نظر گرفتیم تا در صورت وقوع هر گونه مساله ای برای قطار قم -کربلا، زائرین در مرز رها نشوند و به سرعت با اتوبوس به کربلا انتقال پیدا کنند.

حسینی با اشاره به زمان حرکت قطار قم -کربلا اظهار کرد: برای حرکت این قطار در روزهای 4، 6، 8، 10 و 12 آبان از سمت شهر قم به کربلا برنامه ریزی کردیم و قیمت بلیط این قطار 190 هزار تومان است، به زائرین در این مسیر غذا داده می‌شود و از مردم خواستیم که بلیت قطار قم- کربلا را به صورت رفت و برگشت خریداری کنند.

روح الله شاه نظری مدیر امور رفاهی زائرین استانداری قم در ادامه این جلسه با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی در خصوص قطار قم -کربلا اظهار کرد: امکان انجام تبلیغات در خصوص این قطار در شهرهای پیرامون همچون ساوه وجود دارد تا زائرین بیشتری بتوانند با قطار قم -کربلا در ایام اربعین سفر کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaminm.49ny615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما