دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 54617
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس گروه ورزش همگانی استان قم خبر داد

رقابت 22 تیم دستگاه‌های اجرایی قم در فوتسال و والیبال کارکنان دولت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری رقابت‌های دو رشته ورزشی والیبال و فوتسال سال 1396 کارکنان دولت با حضور 22 تیم در قم خبر داد.
رقابت 22 تیم دستگاه‌های اجرایی قم در فوتسال و والیبال کارکنان دولت
رقابت 22 تیم دستگاه‌های اجرایی قم در فوتسال و والیبال کارکنان دولت

رئیس گروه ورزش همگانی استان قم خبر داد
رقابت 22 تیم دستگاه‌های اجرایی قم در فوتسال و والیبال کارکنان دولت
رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری رقابت‌های دو رشته ورزشی والیبال و فوتسال سال 1396 کارکنان دولت با حضور 22 تیم در قم خبر داد.

به گزارش قم نیوز اسماعیل زند امروز اظهار کرد: رقابت‌های فوتسال بازی‌های ورزشی کارکنان دولت استان قم در هر دو بخش مردان و بانوان و در چندین رشته ورزشی از جمله فوتسال، والیبال، دارت و تنیس روی‌میز برنامه‌ریزی شده و در هفته تربیت‌بدنی و ورزش به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه از 26 مهر تا دوم آبان به نام هفته تربیت‌بدنی و ورزش است، اضافه کرد: این رقابت‌ها در رشته فوتسال با حضور 12 تیم برگزار می‌شود، در حالی که طبق برنامه‌ریزی مسوولان برگزاری این بازی‌ها، تیم‌ها ابتدا در سه گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تیم‌های برتر هر گروه مشخص شوند.

رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: این در شرایطی است که در هر گروه چهار تیم حضور دارند در گروه نخست تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی، استانداری قم، اداره کل گمرک و اداره راه و شهرسازی به مصاف یکدیگر می‌روند، ضمن اینکه در گروه دوم تیم‌های بنیاد مسکن، راه‌آهن، بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه شرکت توزیع نیروی برق مسابقه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های حاضر در گروه سوم از مرحله مقدماتی دوره جدید رقابت‌های ورزشی کارکنان دولت در استان قم نیز تیم‌های دادگستری قم، شرکت مخابرات قم، اداره کل ورزش و جوانان قم و مدیریت درمان تامین اجتماعی هستند که برای کسب مجوز صعود به مصاف یکدیگر می‌روند.

زند عنوان کرد: از سوی مسوولان برگزاری رقابت‌های ورزشی کارکنان دولت در استان قم، بازی‌های رشته والیبال نیز در بخش مردان با حضور 10 تیم برنامه‌ریزی شده است، در حالی که تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های این رشته برای کسب مقام قهرمانی ابتدا در دو گروه پنج تیمی مسابقه می‌دهند.

وی یاد آور شد: در گروه نخست این بازی‌ها تیم‌های آموزش و پرورش قم، مدیریت درمان تامین اجتماعی، شرکت مخابرات قم، شرکت توزیع نیروی برق و اداره کل ورزش و جوانان به مصاف یکدیگر می‌روند، ضمن اینکه در گروه دو تیم‌های صدا و سیما، بنیاد شهید و امور ایثارگران، استانداری قم، شرکت گاز قم و دانشگاه علوم پزشکی رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccmeqp.2bq0s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما