دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 54621
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه راه اندازی خط ریلی قم کربلا مطرح کرد

ضرورت تبلیغات گسترده برای قطار قم کربلا در ایام اربعین

قم نيوز : قم نیوز: در جلسه راه اندازی خط ریلی قم کربلا بر ضرورت تبلیغات گسترده در خصوص این خط ریلی در ایام اربعین تاکید شد.
ضرورت تبلیغات گسترده برای قطار قم کربلا در ایام اربعین
ضرورت تبلیغات گسترده برای قطار قم کربلا در ایام اربعین
به گزارش قم نیوز جلسه راه اندازی خط ریلی قم کربلا در اربعین حسینی ظهر امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات دفتر معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری قم برگزار شد.

سید مهدی حسینی رئیس انجمن صنفی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی استان قم با اشاره به زمان حرکت قطار قم کربلا اظهار کرد: برای حرکت این قطار در روزهای 4، 6، 8، 10 و 12 آبان از سمت شهر قم به کربلا برنامه ریزی کردیم و قیمت بلیت این قطار 190 هزار تومان است، به زائرین در این مسیر غذا داده می‌شود و از مردم خواستیم که بلیت قطار قم - کربلا را به صورت رفت و برگشت خریداری کنند.

وی ادامه داد: تمهیداتی در نظر گرفتیم تا در صورت وقوع هر گونه مسئله ای برای قطار قم -کربلا، زائرین در مرز رها نشوند و به سرعت با اتوبوس به کربلا انتقال پیدا کنند.

اکبر رضایی مدیرکل حج و زیارت استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به بیمه زائرین اربعین اظهار کرد: زائرینی که در سامانه سماح ثبت نام کنند، در طول مسیر و اقامت بیمه خواهند بود و خدمات بیمه شامل زائرین اربعین ثبت نام کننده در سامانه سماح می‌شود.

یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در بخش پایانی در خصوص ظرفیت قطار قم -کربلا تصریح کرد: باید این قطار تعداد بیشتری از زائرین را پوشش بدهد، قیمت بلیط قطار قم -کربلا مناسب است، در ایام اربعین سال گذشته حدود 200 تا 300 هزار زائر از استان قم به کربلا رفتند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی در خصوص قطار قم -کربلا اهمیت زیادی دارد و باید رسانه‌ها بیشتر در خصوص این قطار اطلاع رسانی کنند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: حضور زائرین در مراسم زیارت اربعین در عراق بدون داشتن گذرنامه و ویزا براساس فتوای رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید حرام و اقدامی غیرقانونی است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdchz-nm.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما