سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 54660
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم:

نرخ کرایه اتوبوس‌های درون شهری قم تا پایان سال ثابت است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: هر چند تا پایان سال جاری نرخ کرایه اتوبوس‌ها ثابت است اما امسال برای نخستین سال توانستیم از ابتدای سال افزایش نرخ را عملیاتی کنیم.
نرخ کرایه اتوبوس‌های درون شهری قم تا پایان سال ثابت است

به گزارش قم نیوز حسین مومنی موحد با اشاره به اینکه امسال اتوبوس‌های سازمان در صورت ابلاغ وزارت کشور برای سرویس‌دهی به زائران اربعین حسینی به نقاط مختلف مرزی اعزام می‌شوند، اظهار کرد: سال گذشته 50 دستگاه اتوبوس به نقاط مرزی اعزام شد که در مسیرهای کوتاه مسافران اربعین را به صورت رایگان جابه جا می‌کردند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه بیمه اتوبوس‌های سازمان ویژه داخل شهر است، اضافه کرد: با توجه به این موضوع نمی‌توانیم از این سازمان برای انتقال مسافران از قم به نقاط مرزی برنامه‌ریزی کنیم؛ امسال نیز در صورت ابلاغ 50 دستگاه به نقاط مرزی اعزام می‌شود.
مومنی موحد از اختصاص اعتبار 20 میلیارد تومانی برای خرید اتوبوس‌های جدید در سال گذشته یاد کرد و گفت: پیگیری امور 40 دستگاه اتوبوس اسکانیا مدل پارسین در حال انجام است. بیمه آنها در روزهای گذشته توسط شهرداری انجام شده و پلاک‌گذاری آنها بعد از تحویل طی یک یا دو هفته انجام می‌شود که امیدواریم به زودی این اتوبوس‌ها مورد استفاده قرار گیرند.
وی با بیان اینکه تعمیرگاه سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به علت هزینه‌های بالا به بخش خصوصی واگذار شده است، عنوان کرد: ایستگاه‌های «VIP» را نیز واگذار کردیم تا تبلیغات آنها توسط بخش خصوصی انجام شود و بتوانیم آنها را با رویکرد درآمدی مدیریت کنیم.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه تعمیرگاه سازمان همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، مطرح کرد: خدماتی که در این بخش به رانندگان داده می‌شود، رایگان است به همین علت استقبال رانندگان از این بخش مطلوب بوده است.
مومنی موحد خاطرنشان کرد: هر چند تا پایان سال جاری نرخ کرایه اتوبوس‌ها ثابت است اما امسال برای نخستین سال توانستیم از ابتدای سال افزایش نرخ را عملیاتی کنیم در حالی که در سال‌های گذشته تا اواسط سال این هدف تحقق‌پذیر نبود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcawinm.49nyi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما