سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 54663
منبع : خبرگزاری فارس
امروز در هفته ششم صورت مي‌گيرد

آبادگران قم در فكر عبور از صدرنشين ليگ آزادگان

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال آبادگران قم امروز براي كسب نخستين برد خود در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ آزادگان بايد از سد تيم صدرنشين نفت اميديه عبور كند.
آبادگران قم در فكر عبور از صدرنشين ليگ آزادگان

به گزارش قم نیوز، آبادگران قم که هنوز نام کیمیا فرآیند را یدک می‌کشد و به دلیل جا به جا نشدن کامل امتیاز کیمیا فرآیند هنوز بین قم و تهران مانده امروز در چارچوب دیداری فوق‌العاده حساس در باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر تیم صدرنشین گروه سوم صف‌آرایی می‌کند.
آبادگران قم در حال حاضر تیم رتبه دهم جدول 11 تیمی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران است و از چهار بازی خود در پنج هفته سپری شده دیدارهای مرحله گروهی این فصل تنها دو امتیاز حاصل از دو تساوی در کارنامه دارد و دو بازی را نیز به حریفان واگذار کرده است.
در جدول رده‌بندی گروه سوم لیگ آزادگان هم اکنون تیم نفت امیدیه با کسب سه پیروزی، یک باخت و یک تساوی 10 امتیازی و صدرنشین است، در حالی که این تیم خط حمله نسبتا موفقی نیز دارد و در پنج بازی قبل خود 9 گل به ثمر رسانده و به عنوان دومین خط دفاع برتر گروه سوم تنها سه گل دریافت کرده است.
در این گروه جدی‌ترین تعقیب کننده صدرنشین، تیم بعثت کرمانشاه است که از پنج بازی 9 امتیاز کسب کرده و دو تیم هشت امتیازی پالایش نفت آبادان و شهرداری فومن در رده‌های سوم و چهارم هستند و دو تیم هفت امتیازی خیبر خرم‌آباد و پاس همدان رتبه‌های پنجم و ششم را در اختیار دارند.
سه تیم پنج امتیازی شهرداری همدان، شهرداری بم و خوشه طلایی ساوه نیز مکان‌های هفتم تا نهم گروه سوم لیگ دسته دوم جام آزادگان را به خود اختصاص داده‌اند، ضمن اینکه تیم آبادگران یا کیمیا فرآیند قم با دو امتیاز دهم است و تیم گیتی‌پسند اصفهان با یک امتیاز قعرنشین این گروه محسوب می‌شود.
آبادگران قم در چهار مسابقه قبلی خود از پنج هفته سپری شده لیگ آزادگان به تیم‌های پالایش نفت آبادان و شهرداری فومن باخته و با تیم‌های شهرداری همدان و خوشه طلایی ساوه بدون گل مساوی کرده تا بدون گل زده ضعیف‌ترین خط حمله گروه سوم را به نام خود کرده باشد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcds90k.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما