سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 54676
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خواستار شد:

پیشگیری از بروز مشکلات فرهنگی و امنیتی در راه‌اندازی تاکسی‌موبایل

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم‌ گفت: به علت وجود برخی مشکلات امنیتی و فرهنگی که در شهرهای بزرگ به علت فعالیت تاکسی‌موبایل به وجود آمده است، فقط شرکت‌های زیر نظر سازمان تاکسیرانی می‌توانند در خصوص جابه جایی مسافر فعالیت کنند.
پیشگیری از بروز مشکلات فرهنگی و امنیتی در راه‌اندازی تاکسی‌موبایل
پیشگیری از بروز مشکلات فرهنگی و امنیتی در راه‌اندازی تاکسی‌موبایل
به گزارش قم نیوز مرتضی عزتی در جلسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لایحه تاکسی موبایل در قم، بیان کرد: راه‌اندازی تاکسی موبایل در استان قم با دستور شهردار در اسفند سال گذشته شروع شد و با بررسی‌های انجام شده شرکت‌های واجد شرایط از نظر فنی شناسایی شدند تا نرم‌افزار تاکسی‌موبایل را طراحی و تولید نمایند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم‌ افزود: این نرم‌افزار با نظارت و کنترل سازمان تاکسیرانی با هدف جا به جایی مسافران و ارائه خدمات‌ حمل و نقل در زمان کمتر و با کیفیت و قیمت بهتر شروع به فعالیت خواهد کرد.
عزتی خاطرنشان کرد: به علت وجود برخی مشکلات امنیتی و فرهنگی که در شهرهای بزرگ به علت فعالیت تاکسی‌موبایل به وجود آمده است، فقط شرکت‌های زیر نظر سازمان تاکسیرانی می‌توانند در خصوص جابجایی مسافر فعالیت کنند.
وی تصریح کرد: از محل تراکنش حمل و نقل موبایل تاکسی سازمان تاکسیرانی قم، یک و نیم درصد عوارض سهم سازمان تاکسیرانی، 6 و نیم درصد سهم شرکت‌های نرم افزاری و 92 درصد سهم رانندگان است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch--nm.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما