چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : 54719
منبع : خبرگزاری فارس

آبادگران قم روي نوار ناكامي

3 باخت در حسرت پيروزي
قم نيوز : قم نیوز: ناكامي‌هاي نماينده فوتبال استان قم در مسابقات اين فصل ليگ آزادگان با قبول شكستي ديگر از صدرنشين اين رقابت‌ها تداوم يافت.
آبادگران قم روي نوار ناكامي / 3 باخت در حسرت پيروزي
آبادگران قم روي نوار ناكامي / 3 باخت در حسرت پيروزي
به گزارش قم نیوز باختی که تیم فوتبال آبادگران قم برابر تیم صدرنشین نفت امیدیه خوزستان متحمل شد نه تنها هیچ تغییری در جایگاه این تیم ایجاد نکرد، بلکه موقعیت نماینده فوتبال استان قم را برای حفظ موقعیت خود در جدول رده‌بندی گروه سوم لیگ آزادگان به شدت به خطر انداخت.

شاگردان جهان‌بخش جعفری که با انگیزه به دست آوردن نخستین برد خود در فصل 97 – 1396 رقابت‌های لیگ آزادگان به مصاف تیم صدرنشین گروه سوم یعنی نفت امیدیه خوزستان رفته بودند، در این دیدار با یک گل شکست خوردند تا بدین شکل در انتهای جدول قرار بگیرند.

در این گروه هم اکنون تیم نفت امیدیه خوزستان با کسب 13 امتیاز صدرنشین و گزینه اصلی صعود به مرحله بعد است، تیم پالایش نفت آبادان که در هفته نخست به سادگی سه امتیاز از آبادگران قم گرفت به همراه شهرداری فومن مشترکا با 11 امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند.

تیم بعثت کرمانشاه با کسب 10 امتیاز رتبه چهارم را در اختیار دارد و تیم‌های هفت امتیازی خیبر خرم‌آباد و پاس همدان رتبه‌های پنجم و ششم را به خود اختصاص داده‌اند، ضمن اینکه تیم‌های فوتبال شهرداری همدان و شهرداری بم با کسب 6 امتیاز هفتم و هشتم هستند.

تیم خوشه‌طلایی ساوه با پنج امتیاز در مکان نهم جای دارد و تیم‌های دو امتیازی آبادگران (کیمیا فرآیند) قم و گیتی‌پسند اصفهان نیز دهم و یازدهم هستند، در شرایطی که تیم آبادگران قم از پنج بازی خود در این گروه دو باخت، سه تساوی و دو امتیاز دارد و نکته جالب توجه راجع به نماینده قم این است که در پنج بازی خود هنوز موفق به گلزنی نشده است.

در واقع ضعیف‌ترین خط حمله رقابت‌های گروه سوم از مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به نام تیم آبادگران یا کیمیا فرآیند قم به ثبت رسیده و این تیم در بازی‌های آتی باید با بعثت کرمانشاه، خیبر خرم‌آباد، پاس همدان، شهرداری بم و گیتی‌پسند اصفهان دیدار کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf1edt.w6djyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما