پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 54759
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت تنیس روی‌میز قم خبر داد

دعوت پینگ‌پنگ باز جوان قم به تیم ملی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم از دعوت پینگ‌پنگ باز قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران خبر داد.
دعوت پینگ‌پنگ باز جوان قم به تیم ملی
دعوت پینگ‌پنگ باز جوان قم به تیم ملی
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز با توجه به درخواست مدیر تیم‌های ملی با هدف شناخت پینگ‌پنگ بازان موفق از طریق رنکینگ ملی نفرات برتر استان‌های مختلف از سوی این فدراسیون معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مسابقات قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان تنیس روی‌میز کشور دارای امتیاز رنکینگ و تاثیرگذار در مسابقات انتخابی تیم ملی است، به همین منظور 13 بازیکن از استان‌های مختلف به اردو دعوت شده‌اند و علی اخوان تنها نماینده قم در بین این نفرات است.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: همچنین به منظور رعایت توازن بین تعداد نفرات رده‌های سنی نوجوانان و جوانان مسابقات بخش انفرادی، هر استان این امکان را دارد که یک پینگ‌پنگ باز را با شرایط سنی جوانان طبق لیست رنکینگ ملی به فدراسیون معرفی کند.

وی با بیان اینکه سهمیه هر استان به ترتیب جایگاه پینگ‌پنگ بازان در رنکینگ ملی جوانان و به منظور شرکت در مسابقات انفرادی در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: 17 ورزشکار از استان‌های فارس، قم، کردستان، مرکزی، خراسان‌رضوی، یزد، سمنان البرز، خوزستان، تهران، مازندران و آذربایجان‌غربی به همراه یک نماینده از توابع تهران به این اردو از سوی فدراسیون دعوت شده‌اند.

عموئیان در ادامه به برگزاری مسابقات هفتگی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید نیمه حرفه‌ای در قم اشاره و بیان کرد: این رقابت‌ها به میزبانی آکادمی تنیس روی‌میز سلامت قم و در بیست و یکمین روز مهر برنامه‌ریزی شده اما بازیکنانی که در رده‌بندی اول تا ششم استان قم هستند نظیر سیدمحمدامین منتظری، محمد اسدی، پویا وفایی، سیدمحمدمعین منتظری  و علی اخوان در این پیکارها حضور ندارند.

وی در پایان اظهار کرد: شیوه برگزاری مسابقات در مرحله مقدماتی به صورت گروه‌های سه یا چهار نفری است، ضمن اینکه از هر گروه دو نفر به مرحله نهایی صعود می‌کنند و در مرحله نهایی به شکل تک حذفی به کار خود ادامه می‌دهند، اما هشت نفر پایانی به صورت دو حذفی مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcjhaei.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما