جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 54776
منبع : خبرگزاری فارس
ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ تعاون کار و رفاه ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻗﻢ مطرح کرد

پیش بینی ایجاد 12 هزار شغل در قم در سال 96

قم نيوز : قم نیوز: ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ تعاون کار و رفاه ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻗﻢ گفت: دستگاه‌های اجرایی استان امسال تاکنون پیش بینی ایجاد 12 هزار فرصت شغلی جدید را در قم داشتند.
پیش بینی ایجاد 12 هزار شغل در قم در سال 96

به گزارش قم نیوز مصطفی کاویانی در قم با اشاره به پیش بینی اشتغال در استان قم اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان امسال تاکنون پیش بینی ایجاد 12 هزار فرصت شغلی جدید را در قم داشتند این در حالی است که سال گذشته 10 هزار و 800 شغل جدید در استان به وجود آمد.
وی ادامه داد: وجود حرم حضرت معصومه(س) در استان قم، فرصت خوبی را برای توسعه بخش گردشگری در استان به وجود آورده، همچنین وجود حوزه‌های علمیه در استان قم رسته‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگی را در استان تقویت کرده است.
ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ تعاون کار و رفاه ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻗﻢ افزود: یکی از ظرفیت‌های استان قم بخش کتاب است که این بخش در زمینه اشتغال در استان مغفول مانده و نشر کتاب در استان قم اشتغال زیادی را در استان به وجود آورده است.
کاویانی با اشاره به اجرای طرح اشتغال فراگیر در استان قم اظهار کرد: دولت برای اجرای این طرح در استان 506 میلیارد تومان تسهیلات بانکی اختصاص داده است و برای جذب سهمیه استان قم در طرح اشتغال فراگیر نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف هستیم.
وی ادامه داد: باید دستگاه‌های اجرایی استان قم درخواست تسهیلات اشتغال متقاضیان را در ظرف حداکثر دو هفته به کارگروه اشتغال استان ارسال کرده و بانک‌های قم هم باید به پرونده‌های تسهیلات این متقاضیان در ظرف حداکثر یک ماه رسیدگی کنند، با کاهش زمان پرداخت تسهیلات اشتغال در استان قم به دنبال کم کردن آمار بیکاری در استان هستیم.
ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ تعاون کار و رفاه ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻗﻢ در پایان خاطرنشان کرد: دولت امسال به دنبال ایجاد اشتغال برای 970 هزار نفر در کشور و بین 12 تا 16 هزار نفر در استان قم است، از ابتدای سال تا پایان مردادماه حدود سه هزار شغل جدید در قم ایجاد شد و امسال در فصل‌های بهار و تابستان شاهد کاهش آمار بیکاری در استان بودیم. 
انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdciqyaw.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما