شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 54808
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه هشت قم:

فاز سوم پروژه بلوار آیت الله بروجردی امسال به بهره برداری می رسد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هشت قم از بهره‌برداري از فاز سوم پروژه بلوار آیت الله بروجردی تا پايان سالجاری خبر داد.
فاز سوم پروژه بلوار آیت الله بروجردی امسال به بهره برداری می رسد
فاز سوم پروژه بلوار آیت الله بروجردی امسال به بهره برداری می رسد
به گزارش قم نیوز ابوالفضل مستقيمي با بيان اينكه بلوار آیت الله بروجردی در سه فاز تعريف شده است اظهار كرد: فاز اول اين پروژه از انسجام تا بنياد، فاز دوم از بنياد تا شهرك قدس و فاز سوم از شهرك قدس تا پرديسان است. فاز يك و دو این پروژه به بهره‌برداري رسيده و اكنون فاز سوم اين پروژه از شهرك قدس تا پرديسان در حال اجرا است.
وي خاطرنشان كرد: پيشرفت فيزيكي فاز سوم اين پروژه حدود 70 درصد است و پيش‌بيني مي‌شود اين پروژه تا پايان امسال به بهره برداري برسد.
شهردار منطقه هشت قم با بيان اينكه هزينه كل پروژه 71 ميليارد تومان است گفت: اين پروژه به محور كهك ورجان متصل مي‌‌شود و اكنون نيز نزديك محور كهك ورجان پيمانكار بحث خاكريزي، جدول‌گذاري و ابنيه بتني در مسير را انجام مي‌دهد.
وي با اشاره به اهميت احداث بلوار آیت الله بروجردی گفت: با احداث این بلوار بسياري از مشكلات رفت و آمدي مردم به داخل شهر كاهش پيدا مي‌كند. مي‌توان بيان كرد اين پروژه در كاهش ترافيك بلوار غدير و تقاضاي تردد از بلوار ابوطالب مؤثر است.
مستقيمي يادآور شد: كارفرماي اصلي اين پروژه شهرداري قم است و عمليات عمراني محور بر عهده بنياد مسكن به عنوان پيمانكار است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcevv8n.jh8e7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

م
لطفا ، بفرمایید، چه زمانی تمام می شود این مسیر ؟