شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : 54841
منبع : خبرگزاری فارس

اعضای کمیسیون‌های شورای اسلامی استان قم انتخاب شدند

قم نيوز : قم نیوز: اعضای کمیسیون‌های عمران و حمل نقل، برنامه و بودجه و نیز امور فرهنگی شورای اسلامی استان قم انتخاب شدند.
اعضای کمیسیون‌های شورای اسلامی استان قم انتخاب شدند
اعضای کمیسیون‌های شورای اسلامی استان قم انتخاب شدند
حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد آتش رئیس شورای اسلامی استان قم در ابتدای جلسه با اشاره به مشکلات شوراها اظهار کرد: در تمام کشورهای توسعه یافته و حتی کشوری همچون عراق تمام امور در دست شوراها است و استاندارها در عراق توسط شوراهای استان انتخاب می‌شوند، اکنون شهرداری‌ها در کشورمان در زمینه مدیریت شهری با مشکلاتی روبرو هستند و به همین دلیل شوراهای شهر و استان به جایگاه خود نرسیدند.

وی ادامه داد: شورای استان قم سه کمیسیون عمران و حمل نقل، برنامه و بودجه و نیز امور فرهنگی دارد، کمیسیون‌های این شورا براساس رای گیری پنج نفره و هفت نفره است، شورای اسلامی استان قم 12 عضو دارد.

رئیس شورای اسلامی استان قم افزود: انتخاب اعضای کمیسیون‌ها این شورا بنابر پیشنهاد رئیس شورا و رای گیری از اعضای شورا است.

رضا الیاسی عضو شورای اسلامی استان قم در ادامه جلسه با اشاره به ضرورت آموزش اعضای شوراها اظهار کرد: بسیاری از اعضای شوراها در استان با وظایف خودشان آشنا نیستند و دلیل برخی از مشکلات در بخش‌ها به دلیل عدم آگاهی اعضای شوراها از وظایف قانونی شان است.

وی ادامه داد: باید کلاس‌های آموزشی برای اعضای شوراها و دهیاران در بخش‌های مختلف استان قم برگزار شود، برخی از افراد از قانون بی اطلاع هستند.

در بخش پایانی این جلسه با رای گیری از اعضای شورای اسلامی استان قم، رضا الیاسی، جواد سعادتمند، علی مرادی، علیرضا احمدی و محمد ابراهیم ابراهیمی به عضویت کمیسیون فرهنگی درآمدند. احمدی به عنوان رئیس، مرادی به عنوان نائب رئیس و سعادتمند به عنوان منشی کمیسیون فرهنگی انتخاب شدند.

همچنین با رای گیری از اعضای شورای اسلامی استان قم علی عربشاهی، سید علی حسینی پور، مجید یوسفعلی، حسن شریفی و علی مرادی به عضویت کمسیون عمران و حمل و نقل درآمدند. عربشاهی رئیس، شریفی نائب رئیس و مرادی منشی این کمیسیون شدند.

در آخرین بخش جلسه هم رضا الیاسی، محمد ابراهیم ابراهیمی، رضا رحمانی، علیرضا احمدی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آتش زر، زین العابدین و جواد سعادتمند به عضویت کمیسیون برنامه و بودجه درآمدند. طی رای گیری زین العابدین رئیس، سعادتمند نائب رئیس و ابراهیمی منشی این کمیسیون شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb8wbs.rhbaapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما