يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : 5506
مدیركل میراث فرهنگی قم بیان کرد:

نقش مهم راهنمای زائران در رونق جاذبه گردشگری قم

قم نيوز : قم نیوز: علیرضا ارجمندی گفت: قم در ایام نوروز، پذیرای جمعیت كثیری از زائران است و راهنمای این زائران در رونق بخش گردشگری نقشی مهم دارد.
نقش مهم راهنمای زائران در رونق جاذبه گردشگری قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا ارجمندی روز یكشنبه در همایش راهنمایان نوروزی و مدیران واحدهای گردشگری استان قم، افزود: قم از جمله استان های پر تردد و زائرپذیر كشور محسوب می شود و به موازات این ویژگی ها، فعالیت های گردشگری و امكانات زیربنایی این منطقه باید همواره مدنظر باشد.

وی ادامه داد: قم در ایام عید نوروز، پذیرای جمعیت كثیری از زائران حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمكران است و هدایت و راهنمای این زائران و مسافران در رونق هرچه بیشتر بخش گردشگری نقشی مهم دارد.

به گفته وی احترام و تكریم زائر باید در قم نهادینه شود تا هیچ زائری برای ورود به استان و اقامت در قم مشكلی نداشته باشد.

ارجمندی، گردشگری را صنعتی كاملا حرفه ای و تخصصی برشمرد و افزود: دستگاه های استان قم بسیج شده اند تا بتوانند خدمات گسترده و خوبی به زائران كریمه اهل بیت (ع) در ایام عید نوروز ارائه كنند.

همایش راهنمایان نوروزی و مدیران واحدهای گردشگری استان قم، امروز در تالار اجتماعات مجتمع ونوس قم برگزار شد.

در این همایش كه با حضور راهنمایان نوروزی، مسوولان و دست اندركاران امور گردشگری استان قم برگزار شد، سخنرانان بر نقش و جایگاه راهنمایان در سفرهای نوروزی و احترام و تكریم مسافرین و زائرین كریمه اهل بیت (ع) تاكید كردند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.vnmt23nm-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما