پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 55076
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ كشتي استان قم خبر داد

فرنگي‌كاران قم در بين 6 تيم برتر ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ كشتي استان قم از رقابت كشتي‌گيران قم با حريفان حاضر در پيكارهاي كشتي فرنگي قهرماني رده سني جوانان ايران با ايستادن بين 6 تيم برتر خبر داد.
فرنگي‌كاران قم در بين 6 تيم برتر ايران

به گزارش قم نیوز محسن وزیری در قم، اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی رده سنی جوانان قهرمانی کشور در گروه نخست به میزبانی هیأت‌‌ کشتی استان البرز و در شهر کرج به انجام رسید و کشتی‌گیران جوان و آینده‌دار فرنگی قم به مصاف حریفان رفتند.
وی ادامه داد: با توجه به گروه‌بندی و قرعه‌کشی این رقابت‌ها، دیدارهای مرحله مقدماتی در دو گروه پنج تیمی برگزار شد و تیم هیأت‌‌ کشتی قم در گروه نخست با تیم‌های هیأت‌‌ خوزستان، هیأت‌‌ لرستان، هیأت‌‌ فارس و هیأت‌‌ اصفهان به شکل دوره‌ای به رقابت پرداخت.
رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم اضافه کرد: همچنین تیم‌های هیأت‌‌ کشتی تهران، کرمانشاه، مازندران، خراسان‌رضوی و البرز در گروه دوم مقدماتی به میدان رفتند و تیم‌های اول هر گروه برای برگزاری فینال، تیم‌های دوم برای مسابقه رده‌بندی و تیم‌های سوم برای رتبه‌های پنجم و ششم به میدان رفتند.
وی افزود: در پایان دیدارهای مقدماتی در گروه نخست تیم فارس صدرنشین شد، خوزستان در جایگاه دوم ایستاد و تیم هیأت‌‌ کشتی قم به مقام سوم دست یافت تا برای کسب مقام‌های پنجم و ششم در مرحله بعد به مصاف تیم سوم گروه مقابل برود، ضمن اینکه تیم‌های لرستان و اصفهان در این گروه مقام‌های بعدی را کسب کردند.
وزیری عنوان کرد: در گروه دوم نیز تیم تهران به عنوان صدرنشین به فینال رسید و تیم‌های هیأت‌‌ مازندران، البرز، کرمانشاه و خراسان‌رضوی در رده‌های بعدی ایستادند تا فارس و تهران برای کسب مقام قهرمانی به میدان بروند و خوزستان و مازندران در رده‌بندی پیکار کنند.
وی با اشاره کمیته فنی این دوره از مسابقات، اضافه کرد: کشتی‌گیران قم در حالی رتبه سوم گروه نخست را کسب کردند که در جدال با صدرنشین این گروه یعنی هیأت‌‌ فارس 6 بر چهار باختند، ضمن اینکه در کمیته فنی این رقابت‌ها روح‌الله میکائیلی از قم نیز حضور داشت.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdccexqp.2bqpm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما