شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 55110
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت تیراندازی استان قم خبر داد

پیروزی تیراندازان قم در لیگ برتر ایران

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت تیراندازی استان قم از موفقیت تیراندازان قم در کسب برتری مقابل هیأت سمنان از هفته پایانی نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی ایران خبر داد.
پیروزی تیراندازان قم در لیگ برتر ایران

به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان‌نژاد در قم، اظهار کرد: دیدارهای هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور امروز به میزبانی تیم نظام مهندسی ساختمان قم برگزار شد و تیراندازان قم در رقابتی حساس مقابل رقیب خود هیأت سمنان به برتری رسیدند.
وی با بیان اینکه تمام رقابت‌های باشگاهی در سطوح برتر و دسته اول به میزبانی سالن 80 خط تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این هفته تیم نظام مهندسی ساختمان قم با تیم تیراندازی سمنان مسابقه داشت و حریف خود را در هر دو بخش تفنگ و تپانچه بادی شکست داد.
دبیر هیأت تیراندازی استان قم با اشاره به نفرات اعزامی نماینده قم به این هفته از مسابقات، ابراز کرد: در رقابت‌های رشته تفنگ بادی حامد غرباقی، علی کاظمی، امیرحسین گل‌پسند و پوریا عصمت با حریفان خود به رقابت پرداخته و موفق به کسب پیروزی شدند.
وی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های رشته تپانچه بادی لیگ برتر تیراندازی مردان ایران نیز محمود جعفرغفار، سیدیاسر حسینی، یاسر خلیل‌نژاد و عرفان صلواتی برای تیم نظام مهندسی ساختمان قم در نخستین تجربه حضور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی تیراندازی ایران به میدان رفتند.
متقیان‌نژاد سپس به نتایج بخش انفرادی این هفته از پیکارهای لیگ برتر تیراندازی کشور اشاره و عنوان کرد: در پایان مسابقات مرحله مقدماتی، امیرحسین گل‌پسند و حامد غرباقی دو عضو تیم نظام‌مهندسی ساختمان قم در رشته تفنگ بادی به فینال مسابقات راه یافتند.
وی که مسوولیت مربیگری تیم نظام‌مهندسی ساختمان قم در این فصل را بر عهده دارد، ابراز کرد: سرپرستی تیم را مهدی ارج بر عهده دارد و شاکری مدیر تیم است و امیدوارم در نخستین سال حضور در رقابت‌های لیگ برتر تا پایان فصل نتایج خوب و مثبتی را کسب کنیم.
انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcbg8bs.rhbs8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما