چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 55286
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته نخست ليگ دسته اول واليبال صورت مي‌گيرد

رقابت كريمه قم با شهروند اراك براي صعود به ليگ برتر واليبال

قم نيوز : قم نیوز: تيم واليبال كريمه قم در نخستين مسابقه خود براي كسب مجوز صعود به مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي كشور برابر شهروند اراك صف‌آرايي مي‌كند.
رقابت كريمه قم با شهروند اراك براي صعود به ليگ برتر واليبال

به گزارش قم نیوز کریمه قم در دومین سال حضور متوالی خود در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور از روز دهم آبان ماه وارد رقابت با حریفان می‌شود تا بخت خود را برای به دست آوردن مجوز صعود به لیگ برتر این رشته بیازماید.
استارت فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال مردان ایران از روز دهم آبان ماه در حالی زده می‌شود که حریفان کریمه قم نیز نسبت به اعلام قبلی سازمان لیگ فدراسیون والیبال تغییر کرده‌اند و این تیم در گروه مقدماتی خود چند حریف تازه وارد دارد که با یکی از آنها در گام نخست دیدار می‌کند.
در گروه‌بندی قبلی که از سوی فدراسیون اعلام شده، تغییراتی صورت گرفته و حریفان تیم والیبال کریمه قم نیز تفاوت کرده‌اند، بر این اساس در گروه‌بندی اعلام شده دیگر خبری از نام پرسپولیس و ملوان تهران نیست و تیم‌های شهروند اراک، پیروزی کیش و صنایع اردکان به حریفان کریمه اضافه شده‌اند.
بر اساس گروه‌بندی جدید، در گروه نخست مسابقات سال 1396 لیگ دسته اول والیبال باشگا‌ه‌های کشور تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، مقاومت مهاباد، کاله جوان مازندران، بیمه رازی نور، توپگاه بابلسر، راه‌یاب ملل مریوان، ملوان تهران و شهرداری قزوین به میدان می‌روند.
تیم کریمه قم قم با هدایت سیدروح‌الله شفیعی در گروه دوم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های لاستیک بارز کرمان، گل‌گهر سیرجان، عقاب تهران، شهروند اراک، پیروزی کیش، پالایش نفت آبادان و صنایع اردکان برای رسیدن به مرحله پلی‌آف دیدار خواهد کرد.
نخستین هفته رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول والیبال مردان ایران بین مدعیان صعود به لیگ برتر روز چهارشنبه دهم آبان ماه برگزار می‌شود و کریمه قم در دیداری خانگی به میزبانی سالن شهید رضائیان قم از تیم شهروند اراک در حضور قمی‌های علاقمند به این رشته پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcfv0dt.w6dtcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما