چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 55302
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك :

25 پل عابر پياده در سطح شهر قم احداث می شود

قم نيوز : قم نيوز: مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم گفت: 25 پل عابر پياده تا يك ماه آينده افزوده مي‌شود كه نقش قابل توجهي در تسهيل عبور عابران از عرض خيابان‌ها دارد.
25 پل عابر پياده در سطح شهر قم احداث می شود
25 پل عابر پياده در سطح شهر قم احداث می شود
به گزارش قم نيوز حسين شعبان‌زاده با اشاره به اقدامات ترافيكي در سطح شهر قم اظهار كرد: تكميل و نصب تابلوهاي هدايت مسير در سطح مناطق، اجراي اصلاح هندسي تقاطع شهيد صادقي و خط‌كشي عرضي معابر حادثه‌خيز و پرخطر نزديكي مدارس و نصب تابلوها در آنها از جمله اقدامات است.
وي خاطرنشان كرد: 25 پل عابر پياده در سطح شهر تا يك ماه آينده افزوده مي‌شود كه نقش قابل توجهي در تسهيل عبور عابران از عرض خيابان‌ها دارد.
مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با اشاره به ديگر اقدامات ترافيكي انجام شده در سطح معابر گفت: خريد ماشين‌آلات و تجهيزات خط‌كشي و شست‌وشوي رنگ‌ها از جمله اقدامات در دستور كار است و براي تسهيل رفت و آمد مردم در نظر است پايانه ويژه حمل و نقل عمومي در ميدان مرجعيت بلوار آيت‌الله بروجردي راه‌اندازي شود.
وي عنوان كرد: افزايش 50 دوربين‌ نظارتي، تكميل و نوسازي ناوگان تاكسيراني و راه‌اندازي خط قم ـ تهران پايانه‌هاي نبوت و پرديسان از ديگر اقدامات حمل و نقلي در دستور كار قرار گرفته است.
وي با اشاره به اهداف اقدامات ترافيكي گفت: اين اقدامات به منظور رفاه حال شهروندان و كاهش زمان سفر مردم، افزايش ماندگاري زائران در قم و افزايش حمل و نقل عمومي صورت گرفته و با نصب دوربين‌هاي نظارتي كاهش تخلفات خودروها انجام مي‌شود.

انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcewx8n.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما