چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 55304
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز خبر داد :

اختصاص بیش از 35 میلیارد ریال برای تکمیل بوستان‌های شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اختصاص بیش از 35 میلیارد ریال برای تکمیل بوستان‌های شهر خبر داد.
اختصاص بیش از 35 میلیارد ریال برای تکمیل بوستان‌های شهر قم
اختصاص بیش از 35 میلیارد ریال برای تکمیل بوستان‌های شهر قم
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به آخرین وضعیت احداث بوستان‌های مختلف در مناطق شهر اظهار کرد: به منظور تکمیل بوستان محله ای لقمان به وسعت هزار مترمربع در خیابان دانیال، پیمانی با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان منعقد و در این ماه بوستان تکمیل و به بهره برداری می رسد.
وی گفت: بوستان مساعی منش در منطقه پنج منشعب از بلوار شهید کبیری با اعتباری بالغ بر ۲۰۲ میلیون تومان و 3 هزار مترمربع دارای 55 درصد پیشرفت فیزیکی است.
جوادیان با بیان اینکه یک میلیارد و ۲۶۲ میلیون تومان برای بوستان نبوت در منطقه 6 با وسعت حدود ۳۰ هزار مترمربع در نظر گرفته شده است تصریح کرد: عملیات های عمده به منظور احداث این بوستان شامل هدایت آب های سطحی محوطه احداث نهر، ایجاد جداول سنگی جهت پیاده روسازی، جداسازی باغچه ها و معابر و زمین بازی و اجرای سطح نهایی موزاییک فرش برای نشیمن است که این پروژه نیز ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: پیمانی نیز با اعتبار 742 میلیون تومان برای بوستان بانوان در خیابان کارگر در منطقه 6 واقع در ابتدای بلوار ولایت در زمین به وسعت 4830 متر مربع منعقد شد که مسیر دوچرخه، زمین تنیس، وسایل تندرستی و زمین بازی و احداث سرویس بهداشتی برای آن پیش بینی شده و تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی ها تا دو ماه آینده فقط عملیات عمرانی کلیه بوستان ها با اعتبار حدود سه میلیارد و 700 میلیون تومان انجام خواهد شد که دو میلیارد تومان آن از سفر اعتبار مقام معظم رهبری می باشد، پس از آن خاک ریزی فضای سبز، نصب وسایل تندرستی و کمپلکس های بازی و کاشت درختان توسط این سازمان انجام می شود.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgtw9n.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما