چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : 55312
منبع : خبرگزاری فارس
به مقصد كشور بلاروس

6 كاراته‌كاي قم راهي قاره سبز شدند

قم نيوز : قم نیوز: 6 نماينده كاراته استان قم در تركيب تيم منتخب سبك کیوکوشین ايران راهي رقابت‌هاي بين‌المللي 2017 اين رشته در قاره اروپا شدند.
6 كاراته‌كاي قم راهي قاره سبز شدند
6 كاراته‌كاي قم راهي قاره سبز شدند
به گزارش قم نیوز در حالی که سبک‌های متعددی زیر مجموعه فدراسیون کاراته ایران فعالیت می‌کنند، تعداد زیادی از این سبک‌ها در استان قم به عنوان یکی از استان‌های مستعد و شاخص کاراته کشور فعال هستند و قمی‌ها علاقه زیادی به این رشته رزمی دارند.

کاراته در کنار فوتبال و رشته‌های زیر مجموعه هیات ورزش‌های رزمی، یکی از ورزش‌های دارای بیشترین تعداد باشگاه‌های فعال ورزشی در استان قم است و به دلیل برخورداری از مدیران و مربیان با تجربه در این رشته، هر ساله از میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی مدال‌ها و افتخارات زیادی برای ورزش قم به ارمغان می‌آورد.

یکی از سبک‌های فعال و موفق کاراته در استان قم کیوکوشین اروپا است که اکنون 6 تن از مربیان و کاراته‌کاهای آن عضو تیم منتخب ایران در سفر به رقابت‌های بین‌المللی این رشته به مقصد قاره اروپا هستند، رقابت‌هایی که با حضور برترین‌های جهان از کشورهای مختلف به میزبانی کشور بلاروس به انجام می‌رسد.

اعزام کاراته‌کاهای سبک کیوکوشین استان قم به مسابقات بین‌المللی در کشور بلاروس در حالی انجام شد که موافقت با این اعزام در دوازدهمین نشست شورای برون‌مرزی فدراسیون کاراته صورت گرفته و دو مربی به همراه چهار کاراته‌کا تیم منتخب ایران را در این سفر همراهی می‌کنند.

مهدی گل‌وردی، امیرعباس رضایی، سجاد حسنی و محمدحسین زارعی کاراته‌کاهای قمی اعزامی به مسابقات بین‌المللی سبک کیوکوشین هستند، ضمن اینکه رستمی‌زاده به عنوان سرمربی و حسین منتظری به عنوان مربی در کنار کاراته‌کاهای قمی حضور دارند.

اعزامی قمی‌ها به رقابت‌های بین‌المللی 2017 در کشور بلاروس در حالی صورت گرفت که مرداد ماه امسال در مسابقات سبک شین‌ذن قهرمانی کشور به میزبانی تهران امیرعباس رضایی و مهدی گل‌وردی مدال طلا گرفتند، ضمن اینکه محمدحسین زارعی در پایان جدال با حریفان خود موفق به کسب نشان برنز شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf0mdt.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما