چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 55317
منبع : خبرگزاری فارس

وضعيت نابسامان سهيل قم به دليل كمبود بازيكن در ليگ آزادگان

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال اميد سهيل ماندگار قم بعد از هفت هفته ناكامي در كسب پيروزي بايد در ديداري خانگي از رقابت‌هاي ليگ آزادگان در قم برابر تيم صفاهان اصفهان به ميدان برود.
وضعيت نابسامان سهيل قم به دليل كمبود بازيكن در ليگ آزادگان
وضعيت نابسامان سهيل قم به دليل كمبود بازيكن در ليگ آزادگان
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته هشتم از مرحله گروهی مسابقات لیگ آزادگان عصر روز پنجشنبه چهارم آبان ماه برگزار می‌شود و فوتبالیست‌های تیم امید سهیل ماندگار قم در دیداری خانگی برابر نماینده اصفهان تیم صفاهان این شهر صف‌آرایی می‌کنند، دیداری که چهارمین مسابقه خانگی نماینده قم است و سهیل با انبوهی از مشکلات مقابل حریف قرار می‌گیرد.

 

* سهیل قم 6 هفته در حسرت پیروزی

تیم امید سهیل ماندگار قم در گروه دوم از لیگ آزادگان قرار دارد و در 6 بازی از هفت هفته سپری شده این بازی‌ها به میدان رفته، یک هفته استراحت کرده و در حال حاضر با کسب دو تساوی، چهار باخت، هفت گل زده و 14 گل خورده، با دو امتیاز در مکان آخر جدول 11 تیمی این گروه جای گرفته است.

این در حالی است که از اردوی تیم امید سهیل ماندگار قم خبرهای خوبی در دست نیست زیرا این تیم در حال حاضر تعداد زیادی بازیکن مصدوم و غایب برای مصاف خانگی با تیم صفاهان اصفهان دارد و در شرایط فوق‌العاده نامطلوب برابر حریف خود صف‌آرایی می‌کند.

 

* تغییر سرمربی برای فرار از بحران

امید سهیل ماندگار قم امسال اکثرا با بازیکنان بومی گام به مسابقات لیگ دسته سوم جام آزادگان گذاشته است و نظری سرمربی این تیم به دلیل کسب نتایج ضعیف بعد از شکست برابر تیم بهمن سبز هشتگرد البرز از راس کادر فنی این تیم کنار گذاشته شد تا مربی خوزستانی به نام محمد لفته‌پور فعلا هدایت این تیم را بر عهده داشته و این تیم برای فرار از بحران به آینده‌ امیدوار باشد.

مربی تیم فوتبال امید امید سهیل ماندگار قم راجع به وضعیت این تیم اظهار کرد: متاسفانه تیم سهیل فقط با ۱۸ بازیکن بسته شده و این برای تیمی که در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور شرکت کرده عجیب است، ضمن اینکه از جمع ۱۸ بازیکن ما در حال حاضر دو نفر به دلیل پاره‌ای مشکلت حضور ندارند و چهار بازیکن تیم نیز آسیب دیده‌اند.

 

* لفته‌پور: امیدوارم با این بضاعت کم آبروداری کنیم

محمد لفته‌پور خاطرنشان کرد: در سه جلسه تمرینی که با تیم امید سهیل ماندگار قم بوده‌ام، مجموعا تعداد ۱۲ بازیکن بر سر تمرین تیم حضور داشته‌اند، در حالی که با این وضعیت باید عصر روز پنجشنبه چهارم آبان در قم با تیم قدرتمند صفاهان اصفهان بازی کنیم.

وی ابراز کرد: در این شرایط نمی‌دانم چه باید بگویم و این وضعیت خیلی برایم سخت است، نمی‌دانم این تیم با چه تفکری بسته شده که فقط ۱۸ بازیکن را وارد لیست کرده است، امید سهیل ماندگار قم از جوانان شایسته‌ای برخوردار است اما فهرست سهمیه جوانان و امید این تیم خالی و بلا استفاده مانده و دیگر هم نمی‌توان بازیکنی اضافه کرد، امیدوارم با دعای خیر مردم شریف قم با این بضاعت کم آبروداری کنیم.

 

* دومین بازی سهیل قم با مربی جدید

در حالی که مهدی نظری سرمربی تیم امید سهیل ماندگار قم بعد از باخت این تیم به امید حسن‌آباد در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته سوم جام آزادگان در خانه حریف از مسوولیت خود استعفا کرد، محمد لفته‌پور دومین هفته متوالی بعد از بازی با بهمن سبز هشتگرد برابر صفاهان اصفهان روی نیمکت نماینده قم می‌نشیند.

لفته‌پور راجع به مسابقه سهیل قم با بهمن سبز هشتگرد البرز تصریح کرد: هفته قبل در خانه حریف بازی خوبی انجام دادیم و به طور کلی بازی را در اختیار داشتیم اما متاسفانه از موقعیت‌های گلی که در این بازی داشتیم هیچ استفاده‌ای نکردیم و روی یک اشتباه فردی دروازه ما باز شد و روی گل دوم نیز بازیکن حریف مشخصا در آفساید قرار داشت اما توسط کمک داور نادیده گرفته شد.

 

* 4 بازیکن مصدوم در اردوی سهیل قم

مربی تیم فوتبال امید سهیل ماندگار قم افزود: در هشتگرد به تیم ما بد گذشت، زمین بازی افتضاح بود و سراشیبی عجیب و غریبی داشت، ضمن اینکه در ابتدای بازی خبری از آمبولانس نبود و ناظر بازی به ما گفت که شما بازی را شروع کنید که آمبولانس در راه است اما تا نیمه دوم خبری از آمبولانس نشد.

وی در پایان اظهار کرد: وضعیت تیم ما برای این بازی مناسب نبود، ضمن اینکه چهار بازیکن مصدوم روی دست تیم بود که به دلیل شرایط بازی و تیم مجبور شدیم دو بازیکن مصدوم را به هر ترتیبی شده به میدان بفرستیم، تیم شرایط خوبی از نظر نتایج نداشته اما تلاش ما بر این است در بازی‌های باقی مانده، حفظ آبرو و حیثیت کنیم.

 

* سهیل قم قعرنشین گروه دوم لیگ آزادگان

در گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل 97 – 1396 لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، تیم مقاومت البرز با کسب 13 امتیاز صدرنشین است، امید حسن‌آباد که سنگین‌ترین شکست این فصل را به نماینده قم تحمیل کرده با 10 امتیاز در مکان دوم جای دارد.

همچنین چهار تیم پاس گیلان، آریا مینوی خرم‌دره، صفاهان اصفهان و بهمن سبز هشتگرد البرز با کسب 9 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده‌های سوم تا ششم هستند، ساحل اورنگ چالوس با هفت امتیاز هفتم است، فولاد ویژن تهران با چهار امتیاز، ستاره شهر قزوین و ساوالان اردبیل با سه امتیاز و امید سهیل ماندگار قم با دو امتیاز رده‌های هشتم تا یازدهم گروه سوم را در اختیار گرفته‌اند.

 

* شکست سهیل در 3 بازی خانگی

امید سهیل ماندگار قم در نخستین مسابقه خود میزبان تیم مقاومت البرز بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد، در هفته دوم در نخستین میهمانی این فصل مقابل ستاره شهر قزوین به میدان رفت و با تساوی دو بر دو از حریف خود یک امتیاز شیرین گرفت و در هفته سوم با قرعه استراحت روبه‌رو شد.

فوتبالیست‌های امید سهیل ماندگار قم در هفته چهارم این فصل دومین بازی خانگی را ورزشگاه شهید حیدریان قم برابر ساحل اورنگ چالوس برگزار کرد و به باخت دو بر یک تن داد، ضمن اینکه در بازی خارج از خانه هفته پنجم با فولاد ویژه تهران به تساوی یک بر یک دست یافت.

باخت خانگی در مقابل دیدگان قمی‌های حاضر در ورزشگاه شهید حیدریان قم برابر امید حسن‌آباد در هفته ششم این مسابقات با نتیجه 6 بر دو سنگین‌ترین باخت این فصل را پذیرفت تا در پایان این بازی مهدی نظری سرمربی این تیم رسما از مسوولیت خود کناره‌گیری کند.

در هفته هفتم مرحله گروهی لیگ آزادگان تیم امید سهیل ماندگار قم به بهمن سبز هشتگرد البرز در خانه حریف دو بر صفر باخت تا در مکان آخر جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ آزادگان قرار بگیرد و در حسرت پیروزی عصر چهارمین روز آبان در قم در چهارمین بازی خانگی میزبان تیم صفاهان اصفهان باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0enm.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما