پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 55343
منبع : خبرگزاری فارس
امروز در آغاز دور برگشت ليگ برتر فوتسال انجام مي‌شود

مصاف هیأت‌‌ قم با نايب‌قهرمان فوتسال آسيا / شاگردان غياثي در فكر نخستين برد

قم نيوز : قم نیوز: فوتساليست‌هاي تيم هیأت‌‌ قم به دنبال نخستين پيروزي خود در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور امروز برابر گيتي‌پسند اصفهان صف‌آرايي مي‌كنند.
مصاف هیأت‌‌ قم با نايب‌قهرمان فوتسال آسيا / شاگردان غياثي در فكر نخستين برد

به گزارش قم نیوز گیتی‌پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های دوره هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 1395 است و در مسابقات فصل 2017 فوتسال جام باشگاه‌های آسیا نیز موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی شده است.
این دو تیم در نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار بود طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران روز هفتم تیر ماه در سالن شهدای بهزیستی قم به میدان بروند، اما با وجود اینکه گیتی‌پسند به قم آمده بود و هر دو تیم در زمین بازی حاضر شده بودند، بازی به انجام نرسید.
دلیل برگزار نشدن بازی نیم‌فصل دو تیم، آماده نبودن سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم و عدم برخورداری سالن شهدای بهزیستی قم از شرایط لازم برای مصاف گیتی‌پسند اصفهان و هیأت‌‌ قم بود تا کمیته انضباطی رای به نتیجه سه بر صفر این دیدار به نفع گیتی‌پسند اصفهان بدهد.
نزدیک به چهار ماه بعد از آن مسابقه، اکنون نوبت به مصاف تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و هیأت‌‌ قم در هفته نخست از دور برگشت بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رسیده است، دیداری که عصر امروز پنجشنبه چهارم آبان ماه در سالن پیروزی اصفهان به انجام می‌رسد.
این در حالی است که بین 14 تیم حاضر در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، هم اکنون تیم گیتی‌پسند اصفهان با کسب 28 امتیاز در مکان سوم ایستاده است ولی تیم فوتسال هیأت‌‌ قم با عملکردی بسیار ضعیف‌ تنها دو امتیاز دارد و در قعر جدول قرار گرفته است.
دیدار تیم‌های فوتسال  گیتی پسند اصفهان و هیأت‌‌ قم عصر امروز از ساعت 16 در سالن پیروزی اصفهان به قضاوت محمدعلی ترحمی، محمدمهدی حقوقی، ولی امجدی و عبدالرحیم محمدی به انجام می‌رسد، در حالی که ناظر داوری این بازی حساس جواد فهیمی‌راد است.
احتمالا باید منتظر دوازدهمین باخت هیأت‌‌ قم در چهاردهمین بازی این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور بود، تیمی که دومین هفته متوالی بعد از قطع همکاری با ابوالفضل ثانی سرمربی پیشین خود، سیدمهدی غیاثی سرمربی سابق صبا و دبیری تبریز را روی نیمکت دارد و در تیم گیتی‌پسند نیز حسین شمس به راس کادر فنی آمده است.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcjttei.uqeixzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما