شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 55373
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم:

شطرنج‌باز قم قهرمان ایران شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم از موفقیت شطرنج‌باز قم در کسب مقام نخست رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.
به گزارش قم نیوز سکینه باباخانی امروز اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء شاهد برگزاری بازی‌های کشوری رشته شطرنج بیماران تالاسمی از استان‌های مختلف کشور از جمله تیم هیأت قم بودیم.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در مسابقات شطرنج تالاسمی‌های کشور در هر دو بخش مردان و بانوان برای کسب عناوین برتر زیر 25 سال و بالای 25 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند و خوشبختانه یکی از عناوین قهرمانی این دوره از مسابقات به نماینده هیأت قم تعلق گرفت.

رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم افزود: در مسابقات رده سنی زیر 25 سال بخش آقایان این رقابت‌ها حسین فتحی‌پور نماینده هیأت قم بود که در پایان رقابت با حریفان خود موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شطرنج بیماران تالاسمی ایران شد.

وی یاد آور شد: فتحی‌پور در رقابت‌های این رده موفق به کسب چهار امتیاز شد و به لطف پوئن‌شکنی بالاتر نسبت به نفر دوم در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، در حالی که محمدتقی آقاسی از تیم هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء مازندران با همین امتیاز و پوئن‌شکنی کمتر در مکان دوم ایستاد، ضمن اینکه رتبه سوم این رده سنی را حسین بخششی از تیم هیأت یزد کسب کرد.

باباخانی عنوان کرد: این موفقیت در حالی نصیب شطرنج باز عضو تیم هیأت قم شد که حدود یک ماه قبل میزبان رقابت‌های ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور در رشته دارت و شطرنج مردان و بانوان هموفیلی بودیم و خوشبختانه این پیکارها با درخشش نمایندگان قم و قهرمانی قم همراه بود.

وی در پایان اظهار کرد: در این مسابقات تیم قم با کسب 145 امتیاز عنوان قهرمانی رقابت‌های تیمی زنان هموفیلی، با کسب 135 امتیاز مقام نخست پیکارهای تیمی زنان همودیالیز و با کسب همین تعداد امتیاز سکوی نخست رده‌بندی تیمی مردان همودیالیز را به خود اختصاص داد و در بخش تیمی مردان هموفیلی نیز با امتیاز مشترک در کنار فارس نایب‌قهرمان شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc11qp.2bqpm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما