شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 55380
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم

شطرنج‌باز قم قهرمان ایران شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم از موفقیت شطرنج‌باز قم در کسب مقام نخست رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.
شطرنج‌باز قم قهرمان ایران شد

به گزارش قم نیوز سکینه باباخانی در قم، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء شاهد برگزاری بازی‌های کشوری رشته شطرنج بیماران تالاسمی از استان‌های مختلف کشور از جمله تیم هیأت قم بودیم.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان در مسابقات شطرنج تالاسمی‌های کشور در هر دو بخش مردان و بانوان برای کسب عناوین برتر زیر 25 سال و بالای 25 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند و خوشبختانه یکی از عناوین قهرمانی این دوره از مسابقات به نماینده هیأت قم تعلق گرفت.
رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم افزود: در مسابقات رده سنی زیر 25 سال بخش آقایان این رقابت‌ها حسین فتحی‌پور نماینده هیأت قم بود که در پایان رقابت با حریفان خود موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شطرنج بیماران تالاسمی ایران شد.
وی یاد آور شد: فتحی‌پور در رقابت‌های این رده موفق به کسب چهار امتیاز شد و به لطف پوئن‌شکنی بالاتر نسبت به نفر دوم در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، در حالی که محمدتقی آقاسی از تیم هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء مازندران با همین امتیاز و پوئن‌شکنی کمتر در مکان دوم ایستاد، ضمن اینکه رتبه سوم این رده سنی را حسین بخششی از تیم هیأت یزد کسب کرد.
باباخانی عنوان کرد: این موفقیت در حالی نصیب شطرنج باز عضو تیم هیأت قم شد که حدود یک ماه قبل میزبان رقابت‌های ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور در رشته دارت و شطرنج مردان و بانوان هموفیلی بودیم و خوشبختانه این پیکارها با درخشش نمایندگان قم و قهرمانی قم همراه بود.
وی در پایان اظهار کرد: در این مسابقات تیم قم با کسب 145 امتیاز عنوان قهرمانی رقابت‌های تیمی زنان هموفیلی، با کسب 135 امتیاز مقام نخست پیکارهای تیمی زنان همودیالیز و با کسب همین تعداد امتیاز سکوی نخست رده‌بندی تیمی مردان همودیالیز را به خود اختصاص داد و در بخش تیمی مردان هموفیلی نیز با امتیاز مشترک در کنار فارس نایب‌قهرمان شد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcawenm.49nma15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما