شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 55386
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم خبر داد

دعوت کاتاروهای قم به تیم ملی / قمی‌ها نایب‌قهرمان کاتا جودو جهان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم از راهیابی 6 کاتاروی قم به اردوی جدید تیم ملی کاتا جودو مردان ایران خبر داد.
دعوت کاتاروهای قم به تیم ملی / قمی‌ها نایب‌قهرمان کاتا جودو جهان

به گزارش قم نیوز مجید متقی در قم، اظهار کرد: بعد از افتخار ارزشمندی که با درخشش دو تن از بهترین‌های تاریخ کاتای استان قم یعنی محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی در پیکارهای جهانی این رشته نصیب ورزش قم و خانواده بزرگ جودو کردند، اکنون اردوی جدید تیم ملی آغاز شده است.
وی ادامه داد: در مهر ماه سال جاری سالاری و صحرایی به نمایندگی از قم همراه با تیم ملی کاتا جودو ایران به مسابقات 2017 قهرمانی مردان جهان اعزام شدند و با کسب دو افتخار ارزشمند یعنی نایب‌قهرمانی پیکارهای بین‌المللی گرند اسلم و نقره مسابقات جهانی بازگشتند.
رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: ملی‌پوشان کاتای قم که سابقه زیادی از شرکت در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی کاتا جودو دارند، در نهمین دوره رقابتهای جهانی مقام نایب‌قهرمانی فرم گوشین‌ جوتسور را به خود اختصاص دادند.
وی تصریح کرد: بعد از این موفقیت ارزنده بار دیگر شاهد تشکیل اردوی تیم ملی کاتا جودو ایران هستیم و کادر فنی تیم لمی برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی از نماینده‌های هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش قم که در جمع آنها سالاری و صحرایی نیز حضور دارند دعوت به عمل آورده است.
متقی ابراز کرد: اردوی انتخابی تیم ملی کاتا مردان برای مدت دو روز با دعوت از 24 کاتارو به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برنامه‌ریزی شده و کاتاروهای استان‌های اصفهان، خراسان‌رضوی، قم، خوزستان، گلستان، مازندران و همدان از سوی کادر فنی دعوت شده‌اند.
وی با اشاره به ملی‌پوشان کاتا جودو استان قم در تیم ملی، خاطرنشان کرد: سیدعلی میرسپاسی، محسن قاسم‌لو، جواد بشارتی، مجتبی اسماعیل‌پور، مهدی عظیمی فخور القلم نمایندگان کاتا جودو استان قم در اردوی جدید تیم ملی هستند تا با اثبات توانایی‌های خود عضو این تیم در میادین برون‌مرزی‌ آینده شوند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcg3w9n.ak9n74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما