شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 55394
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه 6 قم مطرح كرد:

دعوت از سرمایه گذاران برای تقویت و توسعه شهر قم

قم نيوز : قم نيوز: شهردار منطقه 6 قم گفت: سياست‌هاي منطقه 6 هم راستا با اهداف عالي معاونت سرمايه‌گذاري شهرداري قم است و اين منطقه با تمام توان از سرمايه گذاران پشتيباني و حمايت خواهد کرد.
دعوت از سرمایه گذاران برای تقویت و توسعه شهر قم
دعوت از سرمایه گذاران برای تقویت و توسعه شهر قم
به گزارش قم نيوز علي حاتمي فرد اظهار کرد: شهرداري منطقه 6 با تمام توان در راستاي کمک به سرمايه‌گذاران سطح منطقه تلاش خواهد کرد.
وي با بيان اينکه همکاري سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در تسريع اجراي پروژه‌هاي شهري مؤثر است، گفت: قصد داريم با دعوت از صاحبان سرمايه علاوه بر تقويت و توسعه شهري در تأمين نيازهاي شهر اقدام کنيم.
شهردار منطقه 6  قم با اشاره به اينکه بستر و تمهيدات لازم براي مشارکت سرمايه‌گذاران در منطقه فراهم شده است، افزود: به منظور اجراي پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري آماده همکاري با سرمايه‌گذاران هستيم.
وي با بيان اينکه فرصت‌هاي اقتصادي و ويژگي‌هاي سرمايه‌گذاري در شهر وجود دارد، افزود: شهر قم به دليل دارا بودن موقعيت جغرافيايي مناسب و دسترسي به راه‌هاي ارتباطي ظرفيت‌هاي فراواني براي سرمايه‌گذاري دارد.
حاتمي‌فرد همچنين به تکريم جايگاه سرمايه‌گذاران توسط مدیریت شهری قم طي سال‌هاي گذشته اشاره کرد و گفت: شهرداري و شوراي اسلامي شهر قم همواره دست سرمايه‌گذاران را براي همکاري و مشارکت در قم را مي‌فشارد و از کساني که براي عمران و آباداني شهر تلاش مي‌کنند، قدرداني مي‌کند.
وي خاطرنشان كرد: مالکان زمين‌هاي با ابعاد بزرگ با دسترسي مناسب مي‌توانند در طرح‌هاي سرمايه‌گذاري با شهرداري اقدام كنند بنابراين از مالکان در صورت تمايل دعوت به همکاري مي‌كنيم.
شهردار منطقه 6  قم صنعت گردشگري و به ويژه توريسم مذهبي را مهمترين عامل مؤثر بر وضع اقتصادي و سرمايه‌گذاري استان قم ذكر كرد و افزود: دليل آن وجود حرم مطهر فاطمه معصومه(س) و مسجد جمکران و حوزه علميه قم در اين استان است که در تمام فصول سال، پذيراي زائران بسياري از نقاط مختلف ايران و ساير کشورها است که بدون ترديد اين امر سبب رونق بازار کار و خدمات و در نتيجه سرمايه‌گذاري در اين شهر شده است.
وي سياست‌هاي اين منطقه را هم راستا با اهداف عالي معاونت سرمايه‌گذاري شهرداري قم خواند و افزود: شهرداري منطقه 6 با تمام توان از سرمايه‌گذاران پشتيباني و حمايت خواهد کرد.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcfjmdt.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما