شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 55397
منبع : خبرگزاری فارس

هیأت‌ فوتبال قم رکورددار باخت در لیگ برتر ایران

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال هیأت‌ فوتبال استان قم با قبول دوازدهمین شکست خود در نوزدهمین دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور از این نظر رکورددار شد.
هیأت‌ فوتبال قم رکورددار باخت در لیگ برتر ایران
هیأت‌ فوتبال قم رکورددار باخت در لیگ برتر ایران
به گزارش قم نیوز در حالی که در فصل 1396 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور 14 تیم به مدت 26 هفته به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برای کسب مقام قهرمانی و تک سهمیه ایران در جام باشگاه‌های آسیا رقابت می‌کنند، قم در این سطح از مسابقات دو نماینده دارد.

این برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ برتر فوتسال ایران است که از قم دو تیم در این رقابت‌ها حاضر هستند، یکی تیم هیأت‌ قم است که پیش از این با نام‌های مختلفی همچون فراز، ارم‌کیش، کیش‌ایر، صبای قم، ماهان‌تندیس و یاسین‌پیشرو قم در لیگ برتر حضور داشت و دیگری آتلیه‌طهران قم است که نخستین‌بار به لیگ برتر آمده است.

 

* بی‌تدبیری در مدیریت عامل ناکامی‌های تیم هیأت‌ قم

تیم فوتسال هیأت‌ قم که به دلیل بی‌تدبیری در راس مدیریت خود امسال از نظر مالی یکی از ضعیف‌ترین فصول حضور خود در ادوار مختلف لیگ برتر را تجربه می‌کند، از نظر بازیکن نیز به شدت کمبود مهره دارد و کادر فنی این تیم نیز پیش از پایان نیم‌فصل لیگ نوزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر ایران تغییر کرده است.

 

* دشت 2 امتیازی هیأت‌ قم از 42 امتیاز نیم‌فصل نخست لیگ برتر

نماینده فوتسال قم در 11 بازی از نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور به حریفان خود نتیجه را واگذار کرد، در حالی که تنها دو تساوی برابر تیم‌های مقاومت قرچک در سالن شهدای هفتم‌تیر این شهر و شهرداری ساوه در سالن شهید حیدریان قم در کارنامه دارد و از 42 امتیاز توزیع شده در نیم‌فصل فقط دو امتیاز دارد.

فوتسالیست‌های تیم هیأت‌ قم در هفته نخست از دور برگشت این رقابت‌ها میهمان تیم قهرمان فصل گذشته و دارنده مقام نایب‌قهرمانی فصل جاری رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا یعنی گیتی‌پسند اصفهان بودند و در خانه حریف با نتیجه سه بر یک مغلوب شدند.

 

* دوازدهمین باخت فوتسالیست‌های هیأت‌ قم برابر قهرمان ایران

باخت برابر قهرمان ایران موجب ثبت دوازدهمین شکست در کارنامه تیم فوتسال هیأت‌ قم شد تا این تیم بیش از پیش به سقوط از لیگ برتر به دسته پائین‌تر نزدیک‌تر شود، لیگی که هیأت‌ قم اکنون 12 بازی دیگر آن را پیش‌رو دارد اما با ادامه این روند قطعا پیروزی در بازی‌های آینده را باید در رویا ببیند.

21 گل زده و 46 گل خورده در 14 مسابقه آمار بسیار ضعیفی هستند که مقابل نام تیم فوتسال هیأت‌ قم در جدول رده‌بندی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به ثبت رسیده و این حکایت از مشکلات بسیار زیاد این تیم در کمبود بازیکن و تدابیر مدیریتی از آغاز فصل دارد.

 

* هیأت‌ فوتبال قم متولی و پاسخ‌گوی ناکامی‌ها

در هر حال باید هیأت‌ فوتبال استان قم که متولی این تیم است، پاسخ‌گوی نتایج ضعیف تیمی باشد که سه عنوان نایب‌قهرمانی 18 سال قبل لیگ برتر فوتسال ایران را در کارنامه دارد و اکنون ناکام‌ترین تیم نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود.

این در حالی است که در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته چهاردهم، تیم مس سونگون با کسب 35 امتیاز صدرنشین است، تاسیسات دریایی تهران با 33 امتیاز در مکان دوم جای دارد و گیتی‌پسند با 31 امتیاز ضلع سوم مثلت مدعیان قهرمانی است.

 

* نماینده‌های قم در رتبه‌های هفتم و چهاردهم جدول

تیم فوتسال حفاری اهواز با 22 امتیاز، مقاومت قرچک و فرش‌آراء مشهد با 20 امتیاز، آتلیه‌طهران قم با 19 امتیاز، شهروند ساری و مقاومت البرز با 18 امتیاز، آذرخش بندرعباس با 17 امتیاز، ارژن فارس با 16 امتیاز، شهرداری ساوه با 14 امتیاز، پارسیان شهر قدس با هشت امتیاز و هیأت‌ قم با دو امتیاز در رده‌های چهارم تا چهاردهم بازی‌‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایران جای گرفته‌اند.

 

* غیاثی: برای جبران امتیازات در بازی‌های خانگی برنامه داریم

سرمربی تیم فوتسال هیأت‌ قم بعد از رقم خوردن دوازدهمین باخت این تیم در بازی هفته نخست دور برگشت لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر صنایع گیتی‌پسند اصفهان، اظهار کرد: ما در این دیدار خوب بودیم اما برای جبران امتیازات از دست رفته برای بازی‌های خانگی این فصل برنامه داریم.

سیدمهدی غیاثی خاطرنشان کرد: اطمینان داشته باشید ما در بازی‌های خانگی متفاوت ظاهر خواهیم شد و به دنبال بقا در لیگ هستیم، درباره بازی با گیتی‌پسند هم باید بگویم که حریف ما مدعی قهرمانی است و ما تیم قعرنشین، اما جریان بازی در اصفهان این را نشان نداد و از بازی خوب نفرات جوان تیمم راضی هستم.

 

* شمس: تعجب می‌کنم هیأت‌ قم چطور در انتهای جدول قرار دارد؟

با وجود اینکه تیم فوتسال هیأت‌ قم به عنوان ضعیف‌ترین تیم فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور در آخرین رتبه جدول رده‌بندی ایستاده و از هم اکنون تقریبا باید سقوط این تیم به دسته پائین‌تر را قطعی دانست اما نظر سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 2008 برزیل راجع به هیأت‌ قم جالب است.

حسین شمس که به تازگی هدایت تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان قهرمان فصل 1395 لیگ برتر ایران را بر عهده گرفته، راجع به هیأت‌ قم اظهار کرد: تعجب می‌کنم که تیم هیأت‌ قم چطور در انتهای جدول قرار دارد، در حالی که آنها واقعا ما را آزار دادند و به نوعی تیم ما را شگفت‌زده کردند، خوشحالم که در این بازی سخت پیروز شدیم و با توجه به اتفاقات هفته چهاردهم می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

 

* پذیرایی هیأت‌ قم از شهروند ساری در هفته پانزدهم

فوتسالیست‌های تیم هیأت‌ قم از این هفته طبق گفته سرمربی خود سیدمهدی غیاثی باید روند دیگری را در پیش بگیرند و از مسابقه خانگی با تیم شهروند ساری به دنبال جبران باخت‌های متوالی اخیر و امتیازات از دست رفته در 14 بازی قبل خود برای پیشگیری از سقوط به دسته پائین‌تر باشند.

غیاثی که بعد از بازی با گیتی‌پسند اصفهان مدعی شده از بازی‌‌های خانگی برای فرار از سقوط استفاده خواهند کرد، این هفته تیمش را به مصاف شهروند ساری می‌فرستد، ‌تیمی که در نیم‌فصل نخست بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران توانست هیأت‌ قم را در سالن سیدرسول حسینی این شهر دو بر صفر شکست بدهد.

 

* فاصله 6 امتیازی هیأت‌ قم با تیم سیزدهم جدول

دیدار برگشت تیم‌های فوتسال هیأت‌ قم و شهروند ساری از ساعت 16 عصر روز پنجشنبه یازدهم آبان ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، در حالی که اکنون فاصله هیأت‌ قم به عنوان تیم دو امتیازی رده چهاردهم جدول با تیم سیزدهم یعنی پارسیان شهر قدس 6 امتیاز است و هیأت‌ قم باید از این بازی با دست پر خارج شود تا فاصله خود با تیم بالاتر از خود کاهش بدهد، ضمن اینکه تیم رده دوازدهم جدول یعنی شهرداری ساوه دارای 14 امتیاز است و تیم رده یازدهمی ارژن فارس 16 امتیاز دارد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciypaw.t1aw32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما