شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 55412
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداری قم:

مديريت شبكه تاكسی بی سیم 133 قم به سازمان تاكسيراني واگذار شد

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان نظارت و مديريت بر تاكسيراني شهرداري قم گفت: مديريت و نظارت بر شبكه 133 از تاريخ اول آبان امسال به طور مستقيم از سوي سازمان تاكسيراني انجام مي‌شود.
مديريت شبكه تاكسی بی سیم 133 قم به سازمان تاكسيراني واگذار شد
مديريت شبكه تاكسی بی سیم 133 قم به سازمان تاكسيراني واگذار شد
به گزارش قم نیوز مرتضی عزتی با اشاره به درخواست رانندگان شبکه 133 در هفته گذشته مبنی بر عملکرد شرکت پارس جو پیما، اظهار کرد: با توجه به درخواست رانندگان مبنی بر نداشتن خدمات‌رسانی مناسب این شرکت بخش خصوصی به رانندگان و اجرا نکردن برخی از بندهای قرارداد منعقدشده، سازمان نسبت به بررسی، تذکر و پیگیری موضوع اقدام کرد.

مدیر عامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: کوتاهی و نداشتن خدمات‌رسانی شرکت مذکور به هیأت انضباطی سازمان ارجاع و منجر به صدور رأی برای فسخ قرارداد شرکت پارسجوپیما از شبکه 133 شد.
عزتی با بیان اینکه سازمان نیز نسبت به نظارت و بررسی و مدیریت بر این شرکت‌ها وظیفه خود را انجام داد و نسبت به فسخ قرارداد با شرکت مذکور اقدام شد، گفت: مدیریت و نظارت بر شبکه 133 از تاریخ اول آبان امسال به طور مستقیم از سوی سازمان انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه حدود 6 هزار تاکسی در قم فعال هستند، گفت: از این تعداد 2 هزار و 400 دستگاه تاکسی گردشی، 2 هزار و 300 دستگاه تاکسی‌ها خطی و باقیمانده تاکسی بیسیم هستند.
مدیر عامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم یادآور شد: تاکسی‌های خطوط و بیسیم زیر نظر بخش خصوصی نظارت و کنترل می‌شوند که در این زمینه 13 شرکت حمل و نقل فعال هستند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcgxt9n.ak9nq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سلام خدمات بیشتر به حمل ونقل عمومی تعلق بگیرد
تا رانندگان دغ دغه لوازم و وسایل ماشین را نداشته باشند موفق باشید