دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : 5543
عرب انصاری بیان کرد:

جایگاه هلال احمر در دنیا جایگاهی رفیع و ارزشمند

قم نيوز : قم نیوز: محمدمهدی عرب انصاری ظهر امروز گفت: جایگاه هلال احمر در دنیا جایگاهی بسیار رفیع و ارزشمند است.
جایگاه هلال احمر در دنیا جایگاهی رفیع و ارزشمند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری ظهر امروز در نخستین کنگره علمی نقش باورهای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی ضمن تبریک پیروزی حماسه وصف ناپذیر انتخابات باشکوه ۱۲ اسفند ماه گفت: مردم با حضور شکوهمند خود با وجود تبلیغات رسانه‌های بیگانه و معاندین به انقلاب توانستند در صفوف به هم فشرده در ۲۲ بهمن و ۱۲ اسفند ماه، این ملت را به عنوان یک ملت مقتدر در بین دولت و ملت‌های دیگر سرافراز کنند.

وی افزود: هر کس قلب و دل را مشغول به ذکر خدا کند، سهم بیشتری از آرامش نصیب او خواهد شد همچنان که در دنیای پرتلاطم و غوغای کربلا که حادثه سنگینی بود، حضرت زینب (س) توانست با اتکا به خدا و پناهگاه آرامش بخشی برای بازماندگان حادثه کربلا باشد چرا که قلب، دل و اندیشه جسم و جانش مشغول به خدا بود.

انصاری ادامه داد: امدادگران جمعیت هلال احمر نیز باید به یاد خدا بوده و او را در هر لحظه و نفسی که می‌کشند به یاد داشته باشند که اگر اندیشه انسان الهی باشد، طراوت اندیشه ما پاک و ناب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه جایگاه هلال احمر در دنیا جایگاهی بسیار رفیع و ارزشمند است، تصریح کرد: امدادگری شغل نیست بلکه انتخاب بوده و مانند شمعی است که با وجود فرسایش به دیگران روشنایی و امید می‌بخشد.

وی اظهار داشت: فعالیت‌های امدادگر برای خودش نیست چرا که آمده تا با در دست گرفتن این مسئولیت و اتکا به ایمان خود پناه و مرحمی برای دیگران باشد که بتواند علاوه بر آرامش فرد آسیب دیده با استفاده از باورهای دینی و اذکار الهی خود نیز از مزیت این همدردی به آرامش برسد.

انصاری خاطرنشان کرد: امدادگری وظیفه سنگینی است و امدادگر باید خود را با تکیه به دین و ایمان تقویت کرده و مسئول بداند تا بتواند نقش‌های ماندگار بعد از حوادث و بلایا را مدیریت کند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.5awct1awpbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما