يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 55430
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم:

قم بر سكوي سوم جوجيتسو ايران ايستاد

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از موفقيت نوجوانان جوجيتسو‌كار قم در كسب مقام سوم رقابت‌هاي قهرماني كشور خبر داد.
قم بر سكوي سوم جوجيتسو ايران ايستاد

به گزارش قم نیوز علیرضا معتضدی در قم، اظهار کرد: مسابقات جوجیتسو JJIF قهرمانی کشور در بخش فایت با حضور استعدادها و چهره‌های شاخص این رشته به انجام رسید و شرکت کنندگان برای کسب عناوین اول تا سوم برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند.
وی ادامه داد: در بخش انفرادی این دوره از مسابقات تیم قم عملکرد بسیار خوبی داشت و در مجموع به 6 مدال رنگارنگ دست یافت تا در رده‌بندی تیمی رتبه سوم رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور را از آن خود کند و یک موفقیت ارزنده دیگر در کارنامه سال 1396 جوجیتسو قم به ثبت برسد.
دبیر هیأت‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: تیم قم در این رقابت‌ها دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز کسب کرد، در حالی که قم در این رقابت‌ها سه فینالیست داشت اما با شکست در یکی از فینال‌‌ها، طلایی‌های تیم اعزامی هیأت‌‌ قم نوید حیدریان و حسین سلیمانی بودند و محمد طالبی صاحب نشان نقره شد.
وی ابراز کرد: همچنین سه تن از جوجیتسوکاران مستعد و آینده‌دار قم به نام‌های حسن خانی، مهدی حاجیان و امیرمحمد عابدینی با ایستادن بر سکوی سوم اوزان خود سه نشان برنز ارزشمند برای تیم هیأت‌‌ قم به ارمغان آوردند تا تیم قم در رده‌بندی تیمی نیز بین سه تیم برتر کشور قرار بگیرد.
معتضدی با بیان اینکه این تیم به سرمربیگری استاد یوسف فرج‌اللهی و سرپرست استاد والی‌پور به این موفقیت دست یافت، اظهار کرد: کسب مقام سوم تیمی جوجیتسو کشور توسط تیم نوجوانان قم یک موفقیت ارزنده برای ورزش استان و خانواده بزرگ هیأت‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش به شمار می‌رود و جا دارد از زحمات مرتضی سریشی مسوول کمیته جوجیتسو هیأت‌‌ قم نیز تقدیر کنیم.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcgzt9n.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما