يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 55440
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم خبر داد

رقابت تكواندوكار قم در ليگ جهاني

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم گفت: تكواندوكار قم در مسابقات ليگ جهاني تكواندو به عنوان عضو تيم پاس قوامين با حريفان خود رقابت مي‌كند.
رقابت تكواندوكار قم در ليگ جهاني

به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی امروز در قم، اظهار کرد: امسال طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو شاهد برگزاری نخستین رقابت‌های لیگ به شیوه جام جهانی هستیم و محمد صفایی یکی از چهره‌های موفق تکواندو قم نیز در این مسابقات حضور دارد.
وی اضافه کرد: محمد صفایی عضو تیم تکواندو پاس قوامین است و همراه با این تیم در گروه سوم مسابقات مرحله مقدماتی قراردارد، گروهی که پاس قوامین این هفته به مصاف تیم تکواندو منطقه آزاد ارس رفت و با پیروزی بر حریف خود از میدان رقابت خارج شد.
رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم افزود: نخستین دوره رقابت‌های لیگ به شیوه جام جهانی لیگی است که در آن هر تیم پنج تکواندوکار در رده ‌سنی جوانان و بزرگسالان دارد و مسابقات با عنوان یادواره شهید روزبه هلی‌سایی از شهدای تکواندوکار مدافع حرم به انجام می‌رسد.
وی با بیان اینکه تعداد 150 تکواندوکار در ترکیب 12 تیم مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند، ابراز کرد: تیم‌ها در چهار گروه قرار گرفته‌اند و رقابت‌های در خانه تکواندو برگزار می‌شود، در حالی که محمد صفایی نماینده تکواندو قم در مرحله مقدماتی با تیم پاس قوامین باید با تکواندوکاران تیم‌های ملوان نداجا و منطقه آزاد ارس در گروه سوم رقابت کند.
رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم افزود: همچنین تیم‌های شهرداری ورامین، هیات تکواندو سر پل ذهاب، باشگاه فرمانیه و تیم لوازم ورزشی کوروش در گروه چهارم با یکدیگر مبارزه می‌کنند و در پایان دیدارهای مقدماتی چهار تیم راه به مرحله یک‌چهارم نهایی راه خواهند یافت.
وی با بیان اینکه در مرحله بعد تیم‌های اول و دوم هر گروه با تیم‌های دیگر گروه دیگر مسابقه می‌دهند تا چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی مشخص شوند، افزود: در مسابقه پاس قوامین و منطقه آزاد ارس از گروه سوم، تیم پاس قوامین 38 بر 32 حریف را شکست داد.
جمشیدی با بیان اینکه مرحله نهایی برای تعیین قهرمان روز پانزدهم آبان به انجام می‌رسد، در پایان اظهار کرد: در کنار محمد صفایی تکواندوکار ملی‌پوش قم، محمدصادق دهقانی، سروش احمدی، عرفان حیدری، حامد محمدی و شاهین فراهانی نیز عضو این تیم بودند و هدایت این تیم برعهده مرتضی سلطانی به عنوان سرمربی، جواد فریدونی و مهدی احمدی به عنوان مربی بود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdchvknm.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما