يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 55445
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز خبر داد:

اختصاص 10 میلیارد ریال برای تکمیل بوستان شهید زین‌الدین

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اختصاص 10 میلیارد ریال برای تکمیل بوستان شهید زین‌الدین خبر داد.
اختصاص 10 میلیارد ریال برای تکمیل بوستان شهید زین‌الدین
اختصاص 10 میلیارد ریال برای تکمیل بوستان شهید زین‌الدین
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با تاکید بر اینکه پروژه‌های متعدد فضای سبز در منطقه چهار در حال اجرا است اظهار کرد: بوستان های کوثر، زائر، خضر نبی و بوستان 400 هکتاری مرجعیت از جمله این پروژه‌ها است که نقش بسزایی در تلطیف هوای شهر و افزایش سرانه‌های فضای سبز شهر قم دارد.

وی با بیان اینکه ادامه کاشت درختان بلوار زائر از تقاطع پل جمهوری اسلامی تا بیمارستان امام رضا(ع) از برنامه های سال جاری است خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار ۸۰ میلیون تومان در دستور کار بوده و کاشت آن به صورت مقطعی انجام می شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه بابت تکمیل عملیات عمرانی و ساخت ابنیه بوستان پنج هکتاری شهید زین الدین نیز یک میلیارد تومان اختصاص یافته است افزود: سال گذشته آماده سازی شامل هفت هزار چاله زنی، آبیاری و کوددهی برای بوستان قدس واقع در میان تپه های خیابان صفاشهر و شهرک قدس انجام شد.

وی اضافه کرد: در سال جاری نیز ۲۶۵ میلیون تومان برای آب و کاشت آن در نظر گرفته شده که این پروژه تا دو ماه آینده به اتمام می رسد.
جوادیان با تاکید بر اینکه  کاشت درختان بوستان ملاصدرا حد فاصل بلوار آیت الله بروجردی و دامنه کوه خزر تا پایان سال به اتمام می رسد تصریح کرد: این بوستان نیز در شرایط فعلی در مرحله تکمیل قرار دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccp0qp.2bqp08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما