دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 55473
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قم مطرح کرد

نبود نقشه جامع به روز از روستاهای استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قم گفت: هنوز نقشه جامع به روز از روستاهای استان وجود ندارد و این روستاها پراکنده هستند.
نبود نقشه جامع به روز از روستاهای استان قم
نبود نقشه جامع به روز از روستاهای استان قم
به گزارش قم نیوز سجاد چهره گانی ظهر امروز در جلسه کارگروه  GNAF استان قم که در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم برگزار شد، با اشاره به پراکندگی روستاهای استان قم اظهار کرد: به دلیل پراکندگی روستاها در استان قم برای جمع آوری اطلاعات مشکل داریم، هنوز نقشه جامع به روز از روستاهای استان وجود ندارد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قم ادامه داد: شرکت پست هر اطلاعاتی که از ما خواسته است، آن را در اختیار این شرکت قرار دادیم و دهیاران برای تکمیل اطلاعات سامانه GNAF همکاری می‌کنند.

سید روح اله سجادی معاون مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان قم در ادامه جلسه با اشاره به همکاری این اداره کل برای تکمیل اطلاعات سامانه GNAF گفت: این اداره کل تا حد امکان اطلاعات را در اختیار این سامانه قرار داده و اطلاعات دفاتر ثبت اسناد به صورت لحظه ای به سامانه GNAF وصل است.

وی افزود: برخی از اطلاعات اداره کل ثبت اسناد و مدارک استان قم دارای طبقه بندی است و باید قوه قضائیه مجوزهای لازم را در اختیار این اداره کل قرار بدهد تا بتوانیم تمام اطلاعات را در سامانه GNAF قرار بدهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdso0k.yt0k56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما