دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 55490
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم:

كيك‌بوكسينگ‌كار قم نايب‌قهرمان جهان شد / 2 مدال قمي‌ها از سفر به ايتاليا

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم از موفقيت كيك‌بوكسينگ‌ كار قم در كسب مقام دوم و عنوان نايب‌قهرماني مسابقات جهاني خبر داد.
كيك‌بوكسينگ‌كار قم نايب‌قهرمان جهان شد / 2 مدال قمي‌ها از سفر به ايتاليا

به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده امروز در قم، اظهار کرد: رقابت‌های کیک بوکسینگ 2017 قهرمانی جهان در سبک  WKAبا حضور برترین‌های این رشته از کشورهای مختلف دنیا به میزبانی کشور ایتالیا به انجام رسید و خوشبختانه رزمی‌کاران قم در آن درخشش خیره‌کننده‌ای داشتند.
وی با اشاره به حضور دو رزمی‌کار قم در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ، ابراز کرد: فایترهای ملی‌پوش قم در جمع ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی امسال، سجاد صفری در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان و مهدی اکبری‌مقدم در وزن منهای 52 کیلوگرم رده سنی جوانان بودند که خوشبختانه هر دو موفق به کسب مدال شدند و با دست پر از این رقابت‌ها باز خواهند گشت.
رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم افزود: تیم کیک بوکسینگ WKA ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در حالی راهی ایتالیا شد که این پیکارها با رقابت رزمی‌کاران ١٠٧ کشور در شهر کاررا به انجام رسید و تیم ایران با سرمربیگری استاد علی غفاری و سرپرستی آروین علیپور به میدان رفت.
وی اضافه کرد: در روز نخست این پیکارها مهدی اکبری‌مقدم فایتر وزن منهای 52 کیلوگرم رده سنی جوانان با اقتدار حریفان خود را شکست داد و مجوز حضور در فینال را کسب کرد تا در مسابقه پایانی با عبور از سد حریف ایرلندی خود به مدال طلای این پیکارها دست یابد.
محمدزاده بیان کرد: در روز دوم این رقابت‌ها نوبت به نمایش مقتدرانه دیگر نماینده شایسته هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم یعنی سجاد صفری رسید که در وزن منهای 70 کیلوگرم به روی رینگ رفت و بعد از برتری مقتدرانه مقابل حریف مراکشی در فینال بعد از سه راند رقابت سنگین و نفس‌گیر، نتیجه را به حریف واگذار کرد و به مدال نقره این دوره از مسابقات دست یافت تا هر دو رزمی‌کار قم از این رقابت‌ها موفق به کسب مدال شوند و افتخاری دیگر را برای ورزش قم و خانواده بزرگ هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی رقم بزنند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdccx0qp.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما