دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 55491
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم:

اتاق فکر گردشگری استان قم تشکیل شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: تشکیل اتاق فکر گردشگری باید در استان در دستور کار مدیران صنعت گردشگری قرار گیرد.
اتاق فکر گردشگری استان قم تشکیل شود

به گزارش قم نیوز یونس عالی‌پور در هم اندیشی انجمن‌ها و تشکل‌های صنعت گردشگری استان قم که در مجتمع گردشگری سیرنگ برگزار شد، گفت: براساس سند توسعه استان، اولویت قم گردشگری مذهبی است، حجم اقتصاد کشاورزی در استان تنها حدود پنج درصد است و این در حالی است که در قم آب کافی برای گسترش دامداری نیز نداریم.
وی با اشاره به ضرورت توجه به گردشگری فرهنگی در استان قم اظهار کرد: باید تورهایی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی استان به گردشگران ایجاد شود چرا که بسیاری از این ظرفیت‌ها حتی برای مردم شهر قم پنهان است.
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم باید به دنبال برگزاری جلسات هم اندیشی و هم فکری بین فعالان بخش خصوصی صنعت گردشگری و مدیران دولتی باشد و تشکیل اتاق فکر گردشگری را در اولویت کاری خود قرار دهد.
عالی پور با بیان اینکه ایجاد اتاق فکر گردشگری مطالبه وی در جلسات مختلف استانی بوده است، افزود: تشکیل این اتاق اتفاق مبارکی است تا همه در کنار هم متحد شویم تا از فعالان بخش خصوصی در صنعت گردشگری حمایت کنیم.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcdfo0k.yt0kn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما