دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 55515
منبع : خبرگزاری مهر
نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم گفت:

مربی پاکستانی تیم ملی کریکت به قم سفر می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از سفر مربی پاکستانی تیم ملی کریکت به قم در آینده نزدیک خبر داد.
مربی پاکستانی تیم ملی کریکت به قم سفر می‌کند
به گزارش قم نیوز ندا زمانی اظهار داشت: در راستای توسعه رشته کریکت در استان قم، در نظر داریم به زودی دوره‌ای آموزشی برای آموزش و رشد کریکت بازان قمی برگزار کنیم و برای همین منظور مربی پاکستانی تیم ملی کریکت به قم دعوت شده است و در آینده نزدیک به قم سفر می‌کند.

وی افزود: محمود رشید دار در حال حاضر مربی تیم ملی است و با توجه به این که رشته کریکت یکی از رشته‌های اصلی و مهم در پاکستان است، این کشور همسایه در زمینه کریکت صاحب دانش و سبک به شمار می‌رود و به همین دلیل در حال حاضر این مربی پاکستانی برنامه توسعه رشته کریکت در ایران و تشکیل و هدایت تیم ملی را دنبال می‌کند.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: رشید دار در مسابقات کریکت قهرمانی زنان کشور در استان گلستان نیز از نزدیک شاهد برگزاری این مسابقات به منظور تعیین فهرست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بانوان بود و با توجه به عملکرد خوب بانوان کریکت باز قم، انتظار حضور حداقل یک یا ۲ کریکت باز قمی در فهرست تیم ملی را داریم.

زمانی بیان داشت: تیم کریکت بانوان قم در این مسابقات که در گرگان برگزار شد در گروهی بسیار دشوار قرار گرفت و در شرایطی که در هر ۴ بازی خود برابر حریفان مدعی‌اش بازنده شد اما از نظر فنی عملکردی خارج از حد تصور داشت و با تیمی که تنها چند جلسه تمرین کرده بود توانست نظر سایر تیم‌ها را به خود جلب کند.

وی عنوان کرد: تیمی که از قم به این مسابقات اعزام شد طی جلسات محدودی تنها با رشته کریکت آشنایی پیدا کرده بود و ما از این مسابقات برای تیم اعزامی قم به دنبال کسب مقام و عنوان نبودیم اما این پیش بینی هم نمی‌شد که این تیم بتواند تا این حد در برابر تیم‌های قدرتمند سرسخت باشد و با فاصله‌های کم به حریفان امتیاز دهد.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم تصریح کرد: تیم کریکت قم در بازی با بوشهر ۱۱۷ بر ۹۹، در بازی با تیم قدرتمند سیستان با نتیجه ۱۶۷ بر ۱۱۶، در بازی با اصفهان ۶۵ بر ۶۳ و در بازی با گلستان میزبان رقابت‌ها ۶۵ بر ۶۴ نتیجه را به حریفان واگذار کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcammnm.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما