دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 55517
منبع : خبرگزاری مهر
مربی تیم بیس بال قم خبر داد:

تیم بیس بال قم با حداقل امکانات نایب قهرمان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم بیس بال استان قم تأکید کرد: تیم بیس بال قم با حداقل امکانات نایب قهرمان کشور شده است.
تیم بیس بال قم با حداقل امکانات نایب قهرمان کشور شد
تیم بیس بال قم با حداقل امکانات نایب قهرمان کشور شد
به گزارش قم نیوز فرید فرهادی اظهار داشت: مسابقات بیس بال لیگ دسته اول کشور در مشهد در شرایطی پایان یافت که تیم بیس بال قم بر خلاف پیش بینی‌ها، یکی از تیم‌های قدرتمند این مسابقات بود و توانست با کسب نتایج جالب توجه عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد.

وی افزود: نایب قهرمانی در این مسابقات راحت نبود اما آن چه شایستگی تیم ما را نشان می‌دهد این است که ما حتی در دور برگشت تیم نادری بوشهر را که در نهایت قهرمان لیگ شد شکست دادیم و می‌توانستیم با کمی هوشیاری در بازی اول دور برگشت، حتی برای قهرمانی بجنگیم.

مربی تیم بیس بال استان قم گفت: شرایط تیم بیس بال قم با سایر تیم‌ها متفاوت بود و ما از حداقل امکانات برخوردار بودیم زیرا شرایط مالی و نبود حامی مالی برای این تیم سبب شده بود نتوانیم در ایام سال تمرین کافی داشته باشیم و با حداقل تمرین پیش از دور رفت و در فاصله کوتاهی تا دور برگشت در لیگ دسته اول شرکت کردیم.

فرهادی بیان داشت: در دور رفت ۲ پیروزی و ۲ شکست و در دور برگشت ۳ پیروزی و یک شکست حاصل کار ما بود و اگر در اولین بازی دور برگشت در مشهد برابر تیم کرمان که در بازی رفت این را شکست داده بودیم، بازنده نمی‌شدیم می‌توانستیم قهرمان لیگ دسته اول شویم.

وی عنوان کرد: بیس بال قم نیاز به ورود نسل جدیدی از بازیکنان جوان دارد و باید برای این موضوع برنامه ریزی شود یعنی تزریق نسل جوان به بیس بال قم و پایه سازی برای آینده ضمن این که بیس بال رشته‌ای است که باید دیده شود و هر اندازه روی آن تبلیغ شود بازیکنان جوان بیشتری را جذب خواهد کرد.

مربی تیم بیس بال استان قم تصریح کرد: ما به طور معمول حامی مالی نداریم و در بسیاری از مواقع، هزینه‌ها به روی دوش خودمان است اما در مورد اعزام تیم به لیگ دسته اول بیس بال کشور در کرمان، هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم کمک خوبی به تیم ما کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccmpqp.2bqps8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما