سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 55549
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل پدافند غیر عامل استان قم:

پدافند غیرعامل تمهید ایمنی در مقابل تهدیدهای دشمن است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل پدافند غیر عامل استان قم گفت: دوران جنگ تحمیلی به ما ثابت کرد که تهدیدهای دشمنان فقط در قالب تهدید نیست و باید تمهیدات امنیتی در مقابل این تهدیدها در نظر گرفته شود که پدافند غیر عامل نمونه بارز این تمهیدات است.
پدافند غیرعامل تمهید ایمنی در مقابل تهدیدهای دشمن است

به گزارش قم نیوز مهدی متقیان ظهر امروز در نخستین همایش پدافند غیر عامل شرکت‌های گاز استانی که به میزبانی شرکت گاز استان قم در سالن همایش‌های ونوس برگزار شد، با اشاره به اهمیت تاسیسات گاز استان قم، اظهار کرد: متاسفانه این تاسیسات به کمترین تجهیزات ایمنی مجهز هستند و به آسانی در دسترس دشمن قرار می‌گیرند و در مواقع حوادث نیز به دلیل کمبود تجهیزات ایمنی و نبود نیروهای پست امداد خسارات زیادی به این تاسیسات وارد می‌شود.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا یک دشمن قسم خورده و غیر قابل اطمینان است، عنوان کرد: دوران جنگ تحمیلی به ما ثابت کرد که تهدیدهای دشمنان فقط در قالب تهدید نیست و باید تمهیدات امنیتی در مقابل این تهدیدها در نظر گرفته شود که پدافند غیر عامل نمونه بارز این تمهیدات است.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم خاطرنشان کرد: دستاوردهای این همایش می‌تواند شیوه کاری شرکت‌های گاز استان‌های مختلف را تغییر داده و آن‌ها را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdchwmnm.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما