سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 55553
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پلیس آگاهی استان قم خبر داد

دستگیری باند سارقان مجتمع‌های مسکونی در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری باند سارقان مجتمع‌های مسکونی با 44 فقره سابقه سرقت در سطح استان خبر داد.
دستگیری باند سارقان مجتمع‌های مسکونی در قم
به گزارش قم نیوز احمد کرمی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد شیرآلات آتش نشانی در مجتمع‌های مسکونی سطح استان، موجب شد تا موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گیرد.
وی افزود: ماموران با بکارگیری یکسری اقدامات پلیسی و بررسی تمام محل‌های وقوع سرقت یک نفر از سارقان سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و دستگیر کردند.
کرمی ادامه داد: در ابتدا متهم منکر هر گونه سرقت شد ولی با انجام تحقیقات گسترده پلیسی نهایتاً متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد:  در بازحویی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی،مشخص شد متهم موصوف 44 فقره سابقه سرقت از مجتمع‌های مسکونی با همدستی یک نفر دیگر داشته است.
وی اعلام کرد: با کسب دستور از مقام قضائی و اعزام اکیپی از ماموران پلیس آگاهی استان، طی یک عملیات غافلگیرانه همدست متهم نیز دستگیر شد.
کرمی بیان کرد: با بررسی‌های به‌عمل آمده چهار نفر از مالباختگان در این زمینه شناسایی شدند و تحقیقات در خصوص شناسایی سایر مالباختگان احتمالی همچنان ادامه دارد.
رئیس پلیس آگاهی استان قم خاطرنشان کرد: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و متهمان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcc1pqp.2bqpp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما