سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 55555
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری مطرح کرد:

فعالیت ستادهای هشتگانه شهرداری قم در ایام اربعین

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم گفت: خدمت رسانی به زائرین اربعین نیازمند توسعه زیرساخت‌ها است و در این خصوص ستادهای هشتگانه شهرداری قم را برای ایام اربعین فعال کردیم.
فعالیت ستادهای هشتگانه شهرداری قم در ایام اربعین
فعالیت ستادهای هشتگانه شهرداری قم در ایام اربعین
به گزارش قم نیوز سيد محسن ميرهادی با اشاره به برنامه ریزی شهرداری قم برای اربعین حسینی اظهار کرد: شهرداری به صورت جدی برای خدمت رسانی در ایام اربعین برنامه ریزی کرده، چون شهر قم در مرکز محورهای مواصلاتی کشور است، بسیاری از زائرین اربعین به شهر قم هم می‌آیند.
وی ادامه داد: خدمت رسانی به زائرین اربعین نیازمند توسعه زیرساخت‌ها است و در این خصوص ستادهای هشتگانه شهرداری قم را برای ایام اربعین فعال کردیم، سامانه 137 شهرداری هم در این ایام برای خدمت رسانی به مردم آماده است.
مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم افزود: با توجه به اینکه قرارگاه اربعین در شهر قم شکل گرفته است و در این قرارگاه بحث اسکان و پذیرایی از زائرین اربعین صورت می‌گیرد، ساماندهی و هدایت زائرین اربعین را مصلی قدس در دستور کار داریم.
میرهادی با اشاره به اقدامات شهرداری قم برای ایام اربعین اظهار کرد: شهرداری در این ایام همچون سنوات گذشته کار نگهداری شهر، نظافت و جمع آوری پسماند را انجام می‌دهد، همچنین کنترل ناهنجاری‌ها، جمع آوری متکدیان و ساماندهی دستفروشان در دستور کار شهرداری قم است.
وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی در ایام اربعین در مبادی ورودی شهر قم مستقر خواهند شد، همچنین در روز اربعین شاهد پیاده روی خودجوش مردم از حرم حضرت معصومه(س) به مسجد مقدس جمکران هستیم و برای خدمت رسانی به مردم در این مسیر برنامه ریزی کردیم.
مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در زمینه صدور مجوز برای ایستگاه‌های صلواتی در شهر قم توسط شهرداری برنامه ریزی صورت گرفته است تا به مردم شهر قم و زائرین خدمت رسانی کنیم، همچنین در زمینه حمل و نقل عمومی برای ایام اربعین در شهر قم به صورت ویژه برنامه ریزی شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcenn8n.jh8nni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما