سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 55556
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم مطرح کرد:

اعزام نیروهای خدماتی شهرداری قم به نجف و کربلا

قم نيوز : قم نيوز: معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: 60 نیروی خدماتی و فرهنگی از شهرداری در مسیر نجف به کربلا در ایام اربعین مشغول به خدمت به زائرین خواهند شد.
اعزام نیروهای خدماتی شهرداری قم به نجف و کربلا
اعزام نیروهای خدماتی شهرداری قم به نجف و کربلا
به گزارش قم نيوز سید امیر سامع با اشاره به برنامه ریزی شهرداری قم برای خدمت رسانی به مردم در اربعین اظهار کرد: شهرداری قم در کنار آحاد مردم شهر برای بزرگداشت مناسبت اربعین امام حسین(ع) اقدامات لازم را برنامه ریزی کرده است و سعی می‌کنیم که در کنار مردم به زائرین اربعین خدمت رسانی کنیم.
وی افزود: شهرداری قم برای آماده شدن شهر برای پذیرایی از زائرین اربعین برنامه ریزی کرده است، در این ایام زائرین بسیاری از شهرها و کشورهای مختلف به شهر قم می‌آیند و زائرین اربعین در این ایام در رفت و برگشت به کربلا در شهر قم برای زیارت حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران توقف دارند.
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: ستادهای هشت گانه شهرداری را در ایام اربعین در شهر قم فعال می‌کنیم و در مباحث خدماتی، حمل و نقل، زیباسازی شهر و آماده سازی بوستان‌ها اقدامات لازم را انجام خواهیم داد، شهرداری‌های مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری قم در کنار یکدیگر این اقدامات را انجام می‌دهند.
سامع با اشاره به خدمت رسانی شهرداری قم در مسیر راهپیمایی اربعین اظهار کرد: شهرداری برای سومین سال در مسیر راهپیمایی اربعین در مسیر نجف به کربلا در فاصله 100 عمود خدمت رسانی را از لحاظ خدماتی، نظافت، مدیریت پسماند، مسائل فرهنگی و فضاسازی مناسب انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: دو موکب اصلی شهر قم موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) و موکب مسجد مقدس جمکران در عمودهای 1080 و 1070 واقع است و نیروهای شهرداری قم در این عمودها حضور دارند و به این موکب‌ها خدمات رسانی و کمک می‌کنند، در طول این عمودها مباحث نظافتی بهتر خواهد شد و الگویی برای قسمت‌های دیگر مسیر نجف به کربلا می‌شود.
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: 60 نفر نیروی خدماتی و فرهنگی از شهرداری در مسیر نجف به کربلا مشغول به خدمت به زائرین خواهند شد و برای این افراد کار تعریف شده است، همچنین هشت خودروی خدماتی در بحث پسماند، نظافت، جرثقیل، تانکر آب و آتش نشانی را به داخل خاک عراق اعزام کردیم.
سامع با اشاره به ماموریت نیروهای شهرداری قم در مسیر نجف به کربلا اظهار کرد: این نیروها و ماشین‌های خدمات رسانی تا بعد از روز اربعین کارها را انجام می‌دهند و پس از پایان راهپیمایی اربعین به شهر قم برمی‌گردند، تا آن زمان نیروهای شهرداری قم به صورت مستمر خدمت رسانی به زائرین اربعین را انجام می‌دهند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: قرارگان اربعین امسال و سال گذشته برای پذیرایی از زائرین اربعین از شهرها و کشورهای مختلف در مصلی قدس شهر قم برنامه ریزی کرد و شهرداری قم برای خدمت رسانی به زائرین در مصلی قدس کمک‌هایی را داشته است.
 انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcfvtdt.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما