سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 55557
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداری قم خبر داد:

تمهیدات سازمان مدیریت پسماند جهت پاکسازی مسیر نجف و کربلا

قم نيوز : قم نيوز: مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم گفت: موضوع نظافت ، پاکسازی ، توزیع هزار کارتن پلاست و توزیع دو تن كيسه زباله از برنامه های جدی این سازمان در 100 عمود مسیر نجف تا کربلا می باشد
تمهیدات سازمان مدیریت پسماند جهت پاکسازی مسیر نجف و کربلا
تمهیدات سازمان مدیریت پسماند جهت پاکسازی مسیر نجف و کربلا
به گزارش قم نيوز سید عبدالله ميرابراهيمي با اشاره به اقدامات انجام شده از سوي این سازمان جهت ایام اربعين اظهار كرد: هماهنگي براي اعزام تعدادي از همكاران در زمينه نظافت و پاكسازي 100 عمود از عمود 1080 تا 1180 بر اساس سنوات گذشته انجام شده است.
وي خاطرنشان كرد: هزار عدد كارتن پلاست براي ذخيره‌سازي پسماند تهيه شده تا در مسير نجف كربلا، هيأت‌ها و موكب‌هاي قم توزيع شود تا مباحث نظافت شهري در اين مسير رعايت شود.
مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم با اشاره به ديگر اقدامات انجام شده در زمينه اربعين گفت: حدود دو تن كيسه زباله تأمين شده تا آنها را داخل كارتن پلاست‌ها قرار دهند و بين موكب‌ها توزيع شود و حدود 100 بنر با مفاهيم و مباحث مديريت پسماند و نظافت شهري به زبان عربي تهيه شده تا بين عمودها و نزديك موكب‌ها نصب شود تا فرهنگ‌سازي و اطلاع‌رساني به عزاداران صورت گيرد.
وي با اشاره به خدمات ستاد اربعين در مصلي گفت: در واقع زائران خارجي كه از پاكستان و كشورهاي مجاور در حال حركت به سمت كربلا هستند محل استراحت، پذيرايي و غذاي گرم در مقر مصلي شهر قم در اختيارشان قرار مي‌گيرد.
ميرابراهيمي خاطرنشان كرد: سعي شده كه در بحث تأمين ظروف يك بار مصرف خوراكي و آشاميدني كمك شود كه در حدود 150 هزار ليوان يك بار مصرف، كارتن پلاست و مخازن زباله تأمين شده و در كنار آن به تعداد مورد نياز كيسه زباله قرار گرفته تا بتوانند در اين بخش به طور مطلوب سرويس‌دهي كنند.
وي با اشاره به تمهيدات پيش‌بيني شده براي پياده‌روي مسير حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد جمكران گفت: با توجه به ازدحام جمعيت در اين مسير برنامه‌ريزي صورت گرفته تا شرايط مناسبي براي خدمت‌رساني وجود داشته باشد و بحث نظافت به طور مناسب انجام شود.
انتهاي پيام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgun9n.ak9nn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما