سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 55570
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز اعلام کرد

استفاده از روش های نوین آبیاری فضای سبز در برخی از مناطق شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در آبیاری فضای سبز در برخی از مناطق شهر قم از روش های نوین بهره گرفته شده است.
استفاده از روش های نوین آبیاری فضای سبز در برخی از مناطق شهر قم
استفاده از روش های نوین آبیاری فضای سبز در برخی از مناطق شهر قم
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به وضعیت آبیاری فضای سبز منطقه هشت اظهار کرد: در خصوص استفاده از روش‌های نوین آبیاری در منطقه هشت، تمام بوستان‌های شهری بلوارها و خیابان‌های اصلی و بوستان‌های شهری و جنگلی این منطقه از آبیاری تحت فشار استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه آبیاری حدود ۲۰ درصد شامل حاشیه شوارع به صورت تانکری انجام می‌شود افزود: این منطقه یکی از بهترین مناطق شهر قم از نظر سرانه‌های فضای سبز است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های  فعال در این منطقه در راستای توسعه فضای سبز اظهار کرد: پروژه‌های فعال منطقه برای توسعه فضای سبز در سال جاری ساخت سه بوستان دهلاویه با مساحت ۱۳ هزار مترمربع، بوستان انقلاب اسلامی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع و بوستان بانوان به مساحت ۱۸ هزار مترمربع است.

وی با تاکید بر اینکه کمپینگ بوستان غدیر به مساحت ۱۶ هکتار نیز تا پایان سال تکمیل می‌شود گفت: طرح بوستان بانوان منطقه هشت نیز تکمیل و سه ماه دیگر احداث ابنیه آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbgsbs.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما