چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 55592
منبع : خبرگزاری فارس
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد

شرايط تكميل ظرفيت بدون آزمون مقطع كارشناسي دانشگاه قرآن و حديث

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از تكميل ظرفيت بدون آزمون مقطع كارشناسي دانشگاه قرآن و حديث تا 25 آبان امسال خبر داد.
شرايط تكميل ظرفيت بدون آزمون مقطع كارشناسي دانشگاه قرآن و حديث

به گزارش قم نیوز هادی حجت در قم، با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه قرآن و حدیث اظهار کرد: این دانشگاه وابسته به مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی باسابقه در عرصه علوم اسلامی است که به منظور تربیت متخصص و کارشناس در این حوزه هر ساله علاوه بر پذیرش در مقاطع سه گانه از طریق آزمون‌های سراسری بخشی از ظرفیت پذیرش خود را از طریق جذب دانشجو از طریق آزمون اختصاصی ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا دارد.
وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی 97ـ96 از مجموع 786 نفر پذیرفته شده 105 نفر از طریق آزمون اختصاصی ویژه طلاب به این دانشگاه جذب شدند و از تسهیلاتی مانند تحصیل رایگان یا تخفیف ویژه طلاب بهره‌مند شدند.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به اطلاعیه اخیر سازمان سنجش نسبت به آغاز زمان تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی گفت: به اطلاع داوطلبان علاقه‌مند رسانده می‌شود که این افراد اعم از کسانی که در آزمون سراسری سال 96 ثبت‌نام کردند یا نکرده باشند می‌توانند از تاریخ چهارم تا 25 آبان ماه سال جاری با مراجعه به سامانه ثبت‌نام موجود در سایت دانشگاه قرآن و حدیث نسبت به ثبت‌نام در رشته‌های این دانشگاه اقدام کنند.
وی عنوان کرد: رشته‌های موجود این دانشگاه برای تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی دو رشته علوم قرآن و حدیث و فقه و حقوق اسلامی است که این دوره‌ها به صورت حضوری در شهرهای قم و تهران و رشته فقه و حقوق اسلامی به صورت مجازی نیز برگزار می‌شود.
حجت با اشاره به شرایط پذیرش گفت: متقاضی شرکت در تکمیل ظرفیت باید دارای مدرک دیپلم نظام قدیم یا پیش دانشگاهی یا کاردانی باشد.
وی خاطرنشان کرد: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی این دانشگاه می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه قرآن و حدیث به آدرس www.qhu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcf0tdt.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما