چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 55608
منبع : خبرگزاری فارس
امروز در ليگ دسته اول صورت مي‌گيرد

جدال صباي قم با مس كرمان در ليگ آزادگان

صبا به دنبال دومين 3 امتياز
قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم در يازدهمين مسابقه خود از فصل 97 – 1396 رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور برابر مس كرمان صف‌آرايي مي‌كند.
جدال صباي قم با مس كرمان در ليگ آزادگان / صبا به دنبال دومين 3 امتياز
جدال صباي قم با مس كرمان در ليگ آزادگان / صبا به دنبال دومين 3 امتياز
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته یازدهم از نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر امروز چهارشنبه دهم آبان ماه برگزار می‌شود و 18 تیم حاضر در این فصل 9 بازی حساس در شهرهای مختلف برگزار می‌کنند.

در یکی از بازی‌های مهم برای علاقمندان به فوتبال در استان قم، امروز تیم صبای قم ششمین بازی خارج از خانه این فصل خود را از ساعت 15 در میهمانی تیم مس کرمان برگزار می‌کند، مسابقه‌ای که در آن تیم‌های هفتم و چهاردهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ آزادگان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

صبای قم از دیدارهای خارج از خانه قبل خود تساوی برابر تیم‌های آلومینیوم سازی اراک و ایرانجوان بوشهر، شکست برابر تیم‌های خونه به خونه بابل و برق جدید شیراز و تنها یک پیروزی مقابل تیم فوتبال راه‌آهن تهران را در کارنامه دارد و از 15 امتیاز بازی‌های خارج از خانه تنها پنج امتیاز کسب کرده است.

این تیم با سرمربیگری هومن افاضلی سرمربی سابق تیم ملی و دستیار میروسلاو بلاژویچ، برانکو ایوانکوویچ و علی دایی در دیدارهای خانگی این فصل به میزبانی ورزشگاه یادگار امام قم نیز پنج بازی برگزار کرده و چهار تساوی با تیم‌های ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان، شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز به همراه یک باخت به صدرنشین بازی‌ها یعنی نفت مسجد سلیمان در هفته دوم را در کارنامه دارد.

حریف تیم صبای قم در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی مس کرمان نیز در حال حاضر با چهار برد، سه تساوی، سه باخت، 13 گل زده، 9 گل خورده و 15 امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی جای دارد، در حالی که صبای قم یک برد، 6 تساوی و سه باخت کسب کرده و با هفت گل زده، 12 گل خورده و 9 امتیاز تیم رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ آزادگان محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdj90k.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما