چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 55615
منبع : خبرگزاری مهر
در هفته دوم لیگ برتر کاراته انجام می‌شود؛

آغاز رقابت تیم انرژی پویای قم در فصل جدید لیگ برتر کاراته

قم نيوز : قم نیوز: فصل جدید لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور روز جمعه وارد هفته دوم خود می‌شود اما نماینده قم برای اولین بار وارد مسابقات این فصل می‌شود.
آغاز رقابت تیم انرژی پویای قم در فصل جدید لیگ برتر کاراته
آغاز رقابت تیم انرژی پویای قم در فصل جدید لیگ برتر کاراته
به گزارش قم نیوز بر اساس هماهنگی انجام شده بین فدراسیون کاراته و هیئت کاراته استان قم، مقرر شد کاراته قم امسال در لیگ برتر کاراته تیم داشته باشد اما با توجه به از دست رفتن فرصت ثبت نام، تیم انرژی پویای قم نتوانست در هفته اول لیگ برتر شرکت کند.

با این وجود، فدراسیون کاراته با تقاضای لغو بازی‌های تیم انرژی پویای قم و مرخصی از هفته اول لیگ برتر موافقت کرد تا بدین ترتیب شکستی در کارنامه نماینده قم ثبت نشود و بدین ترتیب تیم انرژی پویای قم از هفته دوم لیگ برتر کاراته وارد این مسابقات خواهد شد.

شاگردان محمود پایدار در ۲ بخش کاتا و کومیته با تیمی جوان و به طور عمده متشکل از کاراته کاهای بومی وارد لیگ برتر می‌شوند و امیدوارند بتوانند این هفته در لیگ برتر مسابقات خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و عیار کاراته قم را بار دیگر نشان دهند.

اعضای تیم کاراته انرژی پویا شامل علیرضا نجاتی، مهدی حسین جانی،  سالار حیدری، سعید برخوردار، احسان مهدیان، ابراهیم الله یاری، مجید خان عینی، حمید زنگنه، علیرضا محمدی، سامان عدالتی، بهنام محمدی، علیرضا خدری، سید علی میرصفایی، سید رضا میرصفایی و حسین معظم خواهند بود.

تیم انرژی پویای قم علاوه بر محمود پایدار به عنوان سرمربی، محمد حسین رسولی به عنوان مربی را در کنار خود می‌بیند و روز جمعه ۱۲ آبان در هفته دوم لیگ برتر کشور در سالن شهید کبکانیان تهران اولین مبارزات خود را روی تاتامی برگزار خواهد کرد.

محمود پایدار مربی این تیم اعلام کرده است هدف تیم کاراته انرژی پویا از حضور در لیگ برتر، میدان دادن به جوانان کاراته قم برای کسب تجربه بیشتر و نیز کسب آمادگی حداکثری به منظور حضور این کاراته کاها در مسابقات قهرمانی کشور است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbs0bs.rhbs8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما