چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 55618
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

بیشتر حافظان طرح حفظ یک ساله قرآن طلبه هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری طرح شبانه روزی حفظ قرآن در استان قم و حضور گسترده طلاب در این برنامه خبرداد.
بیشتر حافظان طرح حفظ یک ساله قرآن طلبه هستند
بیشتر حافظان طرح حفظ یک ساله قرآن طلبه هستند
به گزارش قم نیوز حجت‎الاسلام والمسلمین حسینی مقدم ظهر امروز 10 آبان ماه در شورای توسعه فعالیت ‏های قرآنی استان قم با اشاره به اهمیت مساله حفظ قرآن کریم گفت: 7 هزار نفر در برنامه حفظ قرآن در امامزادگان و غیر از این مکان ها شرکت کرده‎‌اند که در اواخر بهمن ماه آزمون سراسری حفلظ این گروه نیز برگزار می‎شود.

وی تصریح کرد: مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن کریم برای اولین بار در امامزاده جمال راه اندازی شده است که تا کنون موفق به حفظ 10 جز قرآن شده‎اند؛ اکثر این افراد طلبه هستند که تا کنون 10 جز قرآن را حفظ کرده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم بیان کرد: خوشبختانه امسال سال خوبی از نظر رشد کیفی و کمی فعالیت‎های قرآنی در استان بوده است.

وی افزود: یکی از نشانه‎های این مساله برگزیده شدن و افتخارات قرآنیان استان در مسابقات ملی اوقاف بود که خوشبختانه پس از سالها قم را به یکی از استان‎های برتر کشور مبدل کرد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم بیان کرد: در مسابقات کشوری قرآن کریم استان قم برای اولین بار 13 مدال مختلف را در رشته‎های گوناگون کسب کرد و در مجموعه رتبه سوم را کسب کرد؛ در این زمینه 8 مدال بیشتر از سالهای گذشته توسط نخبگان قرآنی استان کسب شد.

وی گفت: نکته دوم آنکه قرار است که شورای قرآنی برای برنامه ریزی و ارزیابی و سازماندهی فعالیت‎های قرآنی در بخش مسابقات و حفظ با دبیری سازمان اوقاف تشکیل شود که این شورا در قم با حضور مسئولان ذیربط راه‎اندازی خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcevp8n.jh8nzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما