چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 55621
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

هفته قرآن کریم در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: مراسم تشریح و رونمایی از پوستر هفته قرآن استان قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
هفته قرآن کریم در قم برگزار می شود
هفته قرآن کریم در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز مراسم رونمایی از پوستر هفته قرآن کریم استان قم با حضور  حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، معاون استاندار و مدیرکل اوقاف و امورخیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی و... در حرم مطهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست، سید موسی حسینی کاشانی دبیر شورای توسعه فعالیت های قرآنی استان قم با ذکر این مطلب که هفته قرآن و عترت  استان قم در روزهای 6 تا 12 اسفندماه امسال برگزار می‎شود، گفت: استان قم یکی از معدود استان‎های میزبان هفته قرآن و عترت در کشور است و در این زمینه نیز اعتبار خوبی نیز به استان قم اختصاص یافته است که نیمی از آن به شکل استانی است.

حسینی کاشانی بیان کرد: در این هفته برنامه‎های قرآنی با مشارکت دستگاه‏ها، موسسات و تشکل‎ها و فعالان قرآنی استان قم برنامه ریزی شده است در قالب یک طرح شاخص اجرا خواهد شد.

وی گفت: فراخوان اصلی هفته انجام شده است؛ بخش‎های این جشنواره شامل شعر، داستان کوتاه، مقاله و پایان نامه، بخش سینمایی شامل فیلم کوتاه و تولیدات هنری، بخش هنرهای تجسمی و عکس، خوشنویسی، نقاشی و نقاشی خط و پوستر و هنرهای نمایشی وتئاتر خیابانی و فیلم و.. است.

حسینی کاشانی تصریح کرد: با پیشنهاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در شورای ملی توسعه فرهنگ قرآنی مقرر شد به جای تولید فیلم کوتاه و تئاتر، طرح‎های این بخش ارایه شود و در صورت تائید هزینه تولید آثار ارایه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان کرد: در بخش رسانه نیز رسانه‎هایی که در 6 ماهه دوم سال در بخش قرآنی فعالیت داشته اند تجلیل می‏شوند؛ توسعه کرسی‎های تلاوت نیز از جمله برنامه‎های مهمی است که در این هفته برگزار می‎شود.

در ادامه این جلسه نیز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی از پوستر هفته قرآن استان قم نیز رونمایی شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcizqaw.t1awr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما